dierenfan schreef:Mijn volgende honden worden zeker te weten huskys. Ik train inmiddels al maanden mee en de sport en de honden zijn zo geweldig!!! Nu natuurlijk alleen maar veel wandelen en blijf lachen om de huskys. Luisteren? Echt niet!! Los lopen? Vergeet het maar (al ken ik enorm veel huskys die los kunnen maar deze 2 jagen te makkelijk)
Echter geef commando how of gee (vast verkeerd geschreven) en ze gaan feilloos haha.
Dit seizoen ga ik ook wedstrijden af of ik mee doe met de bikejoring weet ik nog niet maar kijken zeker wel en praten ook. Weet namelijk nog niet of ik nu showlijn achtige huskys of racelijn huskys of greysters of malamutes wil haha.
Ik ben voor groot en grof maar voor de sport is beter om anders te nemen. De hussen die ik nu train zijn show uiterlijk. Deze werken wel maar niet zo als de racelijn die ik deze winter ook mocht trainen. Scheelt ook dat de honden van nu uit asiel komen en op volwassen leeftijd begonnen zijn en de andere honden de sport vanaf pup kennen.
Oh Greysters

Gaaf hoor, die echte sport! Aan de ene kant vind ik het jammer dat mijn hond zo lui is, aan de andere kant is het wel makkelijk

De Groenlander vind ik ook zo'n geweldige hond, jammer dat ze met soortgenoten niet zo fijn zijn.
Malamutes zijn niet zo fel en snel als de Husky. De Malamutes die ik ken zijn wel wat meer laidback dan de Husky's, meer kracht dan snelheid.
Leuk hoor, de sport. Ik zou het graag willen doen, maar alles is zo ver weg waardoor je er gelijk zoveel tijd aan kwijt bent. En je moet minstens 5 honden hebben en daar heb ik niet de ruimte voor

Als ik nou een sledeteam Podenco's houd zou ik wel als een speer gaan

Ik ben ook een van de weinige die dit barre weer toe juicht haha, eindelijk weer steppen