Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sielka schreef:Tooske schreef:
Echt een mooie kooi!
Maar het lijkt mij wel een beetje saai voor je caivia's.. Misschien zou je er een paar leuke, kleurrijke spulletjes in kunnen leggen?
Goldenflower schreef:Tooske schreef:
Prachtige kooi! Hoe heb je hem gemaakt?![]()
Ik zie in de topic een aantal mooie caviaflats voorbij komen, veel leuker dan de standaard kooien. Maar zoiets bouwen zou ik niet weten hoe je moet aanpakken. Ik heb nog nooit een kast of kooi gebouwd.
Sielka schreef:Ik heb het altijd gedaan aangezien cavia's ook een heleboel kleuren kunnen zien, maar ik bedoel ook dat je misschien een paar leuke knaagstokken, wilgentakjes, snackballetjes in je kooi kunt leggen.. Dan hebben ze iets om zich een tijdje mee bezig te houden!
Sonja schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat het niet zo is dat DD geen cavia's uit de opvang mag adopteren (en er dus voor mag betalen om ze een huisje te geven) maar dat DD bedoelt dat de opvang geen opvangcavia's direct doorstuurt om daar opgevangen te worden...
Als ik zo'n opvangadres kon bieden als DD, ging ik ook geen 20 euro per cavia aftikken, eerlijk gezegd.
Sperziemone schreef:Sonja schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat het niet zo is dat DD geen cavia's uit de opvang mag adopteren (en er dus voor mag betalen om ze een huisje te geven) maar dat DD bedoelt dat de opvang geen opvangcavia's direct doorstuurt om daar opgevangen te worden...
Als ik zo'n opvangadres kon bieden als DD, ging ik ook geen 20 euro per cavia aftikken, eerlijk gezegd.
Hoe moet de opvang dan blijven draaien? Zonder inkomsten van gedumpte en geadopteerde dieren zouden opvangen niet kunnen bestaan. Jammer dat veel mensen dat niet inzien...