Hahahaha ooooh loopse dame

Titel ga ik ff fixen ja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liliekska schreef:oh kijk net is een halfuurtje rijden vanaf hier![]()
mag wss meedoen met junior handling, word dan voor het eerst "serieus" heb 1 keer met gitou meegedaan in arnhem maar toen had ik gewoon normale kleding aan omdat ik eigelijk niet zou voorbrengen ofzo maar toch opeens wel mocht en toen ook maar gelijk junior handling meegepakt
LhinnOlijf schreef:essiesilly schreef:zo ik ben weer thuis! sorry heb niemand gezien, was super druk want we moesten de stand in hondendorp bemannen.
bisou was erg moe, 2 zg maar wat een k u t wijf die km zeg haha heeel nors tegen de mensen en honden echt niks leuks aan!
maar ja toch weer mooi 2e en bisou heeft t weer super netjes gedaannu lekker slaapie doen!
Dat had ik begrepen nadat de Tervuerenaars geweest waren. De km had geen eens een U gegeven aan de jeugdhonden, met gekke redenen kregen ze allemaal een ZGWat ben ik blij dat ik mijn teef niet had ingeschreven voor vandaag.
Tevens was ik ter gelijkertijd in de ring met de Does. Dus de Does en de klasse waarin ik mijn teef geplaatst zou hebben. Het had vandaag blijkbaar een reden.
De does heeft een 1U, 3de geplaatst van de teven en RCACIB (waar wij geen drol aan hebben) gekregen.
Volgende week gelukkig nieuwe ronden, nieuwe kansen voor mij. Voor jullie ook?
essiesilly schreef:ja die hebben we zondag in wijchenhij keurt nogal uhm... wisselend
heb liever zn vrouw, heel aardig en keurt goed
Donja schreef:Julian, het broertje van Naomi liep zondag geloof ik ook bij de beste 6.
Naomi wordt gesponsord door Jean Peau, dus zij lopen wel eens met de schnauzers van Paul en Muriel (van JP)
Heb het ook weleens gehad dat een KM alleen ZG gaf aan jeugdhonden, aangezien de honden 'er nog in moetsen groeien, konden ze niet hoger krijgen...'