Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Natasja22 schreef:Karin ziet er goed uit!
JJ je hebt ook nog van die omgevingsspray. Veel zuigen (niet dweilen als ik het goed herinner, want vocht was juist goed voor vlooien). Als ik er vond dan ga ik ook 2 maal daags met de vlooienmarkt aan de slag.
Misschien kan ze de vraag aan dierenartsassistente vragen die zou het moeten weten.
Gaan jullie je ook inschrijven voor Jump for Joy in Wormerveer?
Anna79 schreef:Ben ik weer even, heb al een poos niet gelest, eerst Mila beetje kreupel en nu iedere keer te nat. Nu gaf Mila de afgelopen week een paar keer een piep met het van de bank springen en uit de auto springen. Verder niks te zien en lijkt nu ook weer goed. Ik heb haar een paar weken geleden na laten kijken door de dierenarts. Die kon toen aan de voorpoot niks ontdekken. Heb zelf ook weer zitten voelen en knijpen maar nergens reactie. Toch zit het me niet lekker. Waar zouden jullie beginnen? Foto's maken? Maar waar beginnen? Of toch fysio?
Ze heeft dus een paar weken geleden een dag gehad dat ze een paar keer met rechtsvoor in de lucht stond bij het spelen. Ook een keer linksachter maar dat was eenmalig. 1x een stuk gehinkt rechtsvoor, daarna weer goed en niks aan te zien. Toen 2 weken lijnrust gehad.
Het is een beetje vaag maar er moet rechtsvoor toch iets zijn denk ik. Ze is nu 6 jaar en nog steeds een echte wildebras