Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Hoewel ik ook een groot liefhebber van paars ben, zou ik voor Cody idd de andere kleur kiezen; echt super mooi staat 'm die![]()
Sem
Ahh mooie keus hoor en gaat hard idd, maat L. Ik wil voor Arya ook nog een Anny-X erbij tzt.
-
Ik ben net terug van een wandeling met Cupcakes & Jip, zonder Arya. Gister heel veel gedaan, dus A. krijgt even een rust dag vandaag. Morgen weer samen wandelen met cupcakes en KimD.
Gister losloop wandeling gehad en was heeeerlijk! Erna terrasje gedaan. Terras zat Stampvol (mooi weer, zaterdagmiddag) dus het was een vuurdoop, maar overall gezien heeft Arya het heel erg netjes gedaan rekening houdend dat ze met terrasjes minder ervaring heeft. Erna door Kim nog verwend met home made kippensoep en met z'n allen bank gehangen en F1 quali gekeken bij haar thuis. Was een mentaal drukke dag voor d'r, maar wel blij dat we bepaalde dingen hebben gedaan/kunnen oefenen zo![]()
[ [url=m/aF6cSg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FgA8VE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BWWo4T.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/27f6Eg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Willemijn had nog een bestelling mee met 2 nieuwe woolly wolf halsbanden. In luv![]()
[ [url=m/cAvC0l.jpg]Afbeelding[/url] ]
PSvanLot schreef:Kivo heeft fijne spullen vind ik. Haalde eerste alles bij de dierenwinkel, maar Kivo is beduidend goedkoper en de hond vind het erg lekker en doet het er goed op.
Waarom pas volwassen over op brok van Kivo?
kiwiwitje schreef:Hier al jaren kivo kvv. En wij hebben eigenlijk 0,0 verschil gemerkt in de afgelopen jaren. Maar dat kan per batch verschillen. Wie weet hebben wij geluk gehad en andere niet bijv. Ook geen klachten gehad van mn puppybaasjes. T enige wat ik heel jammer vind is dat hun basis gevogelte is.. de vismix vind ik wel troep en de 5 diersoorten voer ik niet
Daarom wissel ik af met kiezebrink,alroda en darf. Om wat meer te kunnen doen qua afwisseling.
Jamiefris schreef:PSvanLot schreef:Kivo heeft fijne spullen vind ik. Haalde eerste alles bij de dierenwinkel, maar Kivo is beduidend goedkoper en de hond vind het erg lekker en doet het er goed op.
Waarom pas volwassen over op brok van Kivo?
Simpel omdat ik nu nog 13 kilo wolf of wilderness heb staan en ze bijna 8 maanden is.
Jamiefris schreef:kiwiwitje schreef:Hier al jaren kivo kvv. En wij hebben eigenlijk 0,0 verschil gemerkt in de afgelopen jaren. Maar dat kan per batch verschillen. Wie weet hebben wij geluk gehad en andere niet bijv. Ook geen klachten gehad van mn puppybaasjes. T enige wat ik heel jammer vind is dat hun basis gevogelte is.. de vismix vind ik wel troep en de 5 diersoorten voer ik niet
Daarom wissel ik af met kiezebrink,alroda en darf. Om wat meer te kunnen doen qua afwisseling.
Mag ik vragen waarom je vismix troep vindt?
Voor de eerste lading heb ik van alles wat besteld. Heb het voorbeeld menu van voerwijzer gepakt met onder andere dus de vismix
kiwiwitje schreef:Tuurlijk. T is net pap. En t stinkt vreselijk vind ik. En mijn honden/katten blijkbaar ook want ze eten t slecht tot niet.
Oshaa schreef:kiwiwitje schreef:Tuurlijk. T is net pap. En t stinkt vreselijk vind ik. En mijn honden/katten blijkbaar ook want ze eten t slecht tot niet.
O ja, die vismix. Dagen rook ik nog de vislucht. Beer eet dan wel alles, maar echt die vismix was vreselijk! Ook nog een tijdje een vismix van een ander merk gehad en die was veel minder visserig qua geur.
Hier nog steeds tevreden met het geven van brok. Het vers in combinatie met het darmprotocol hebben hem heel erg goed gedaan, maar op brok blijft hij nu ook goed.
Prachtige foto's van wandelingen komen er voorbij!
KimD dank voor de zooplus tip! Vandaag komt de baskerville als het goed is binnen. Ben benieuwd
-------------------------------------------------------------------------
Wij hebben zeer waarschijnlijk woonruimte gevonden in Canada. Op een domein van 7 hectare bos / bramen /meer. Zoals zoveel in Canada is niet het hele gebied omheind, dus het wordt even uitzoeken hoe we dat het best met Beer gaan doen.
Vandaag komt ook zijn nieuwe tuigje binnen. Een Dog copenhagen comfort walk (las er veel goede dingen over in dit topic). We hebben best wat tripjes gepland de komende tijd en had opeens zoiets van: wat als zijn tuigje opeens stuk gaat? Dus maar een extra / reserve gekocht!
PSvanLot schreef:Sello weer naar dierenarts. Nu weer een zeer oor.
Iemand hier zijn of haar hond tegen ziektekosten verzekerd? En als dat zo is, wat is een goede verzekeraar
Sem_ schreef:Wat bijzonder zeg, Canada. Gaaf!
Ik snap wel wat je bedoelt met stugheid van het DC tuigje. Dan is een gevoerd Anny X tuig denk ik zachter (ten minste, dat verwacht ik, vandaag komt ons Anny X tuig binnen als het goed is). Al ben ik wel gewoon tevreden met het DC tuig. Maar op een naakt huidje is dat natuurlijk minder prettig.
Hier geen ervaring met verzekering en/of vers voeren. Hopelijk is Sello snel van zijn oorpijn af!
Fijne wandeling CupCakes_ en Cursebreaker!
cursebreaker schreef:Ja, ik denk idd dat het voor jullie zeker een optie is, mits het over de kop aandoen lukt. Maar ik vind het tuig wel heel erg goed mee geven, dus het kost bij deze vind ik echt niet veel moeite om aan te krijgen. Misschien met heeeeel veel lekkers even oefenen? Of is het echt pertinent iets wat niet lukt? Dat maakt het dan idd iets lastiger. Zo denk ik idd dat het wel een mooie optie zou zijn qua materiaal, maar is soms idd lastig met afwegingen maken. Misschien eens overleggen met bv. Dierenoppas Amersfoort of je kunt passen en retourneren mocht het niet zijn wat je verwacht/hoopt? Zij heeft veel keus in Anny-XDan zou je kunnen bestellen, passen en kijken hoe het gaat en anders terugsturen bv.