Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLaraaj schreef:Ik ken helemaal niets van Zuid-limburg maar toen de show in maastricht was zijn wij ook naar Valkenburg geweest. Zeer leuk stadje, super schattig en heel erg netjes (of is dat iets gewoon "Hollands" ?) Er was toen ook een soort straattheater etc.
KimD schreef:Wat grappig! De eigenaren zijn bekende van ons, hele leuke en gastvriendelijke mensen. Ik kan ook zeker het eten aanraden, wordt met véél liefde bereid.Maar je zit inderdaad in de achtertuin bij ons.
![]()
Ik zal straks het een en ander sturen, moet je me even zeggen hoelang/hoever jullie willen wandelen.
Kiimm_ schreef:Cody heeft een goodiebag van de Jumper gewonnen en krijgt een jaar lang een ere plekje aan hun muur!![]()
[ Afbeelding ]
punjab schreef:Nicky leuk vooruitzicht wandelen en slapen in limburg.
Zo Cursebeaker ze word echt verwend. Hier ook hoor cadeautjes voor Senna met sint en kerst. Straks ff der pakje nog ophalen voor morgenavond. Voor kerst heb ik ook bijna alles al in huis.
Had voor de grap een truitje voor der besteld omdat ze alsmaar onder de dekens en kussens kruip met de kou. Nou ze is er dik tevreden mee. Alleen Paul wat minder.
Nicky91 schreef:Ik zie echt al jullie cadeaus
Ik voel mij plots een slechte puppy mama! hahaha
Wij hebben niet eens de kerstboom opgezet vanwege puppy-sloopgraag.![]()
en ze krijgt dus ook geen cadeautjes
Skippy01 schreef:De heren hier durven niks uit te pakken haha, dus die krijgen altijd wel iets extra's op kerstavond, maar geen cadeauboxen hoor, een knisperend papiertje is al té eng. Toby durft zelfs niet eens een snack uit de snacktrommel te pakken, en die knispert niet