Puppy erbij 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

finnens

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 13:40

Wat een schatjes allemaal!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:00

Pppppuuupppiiiees! Leuk!

Veldbloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:28

Nog een meelezer met felicitaties Kiwiwitje!
Ik lees al vanaf het 2018 topic, (ooit komt hier ook een hond.)
Gefeliciteerd en succes met Chicka. *\%/*

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-19 14:48

Dankjewel! :D :D Zo leuk dit!

Net de werpkist in elkaar gezet. Helaas heeft dat hele ding nogal voor wat ellende gezorgd.. Want ondanks dat het een ''professional'' zou moeten zijn waar die kist vandaan komt, heeft ie meer mankementen dan pluspunten :P Hij miste een hoop profielen, de anti doodligstangen waren niet mee gestuurd, een houder voor de warmte lamp moest nog mee gestuurd worden dus uiteindelijk hebben we 3 leveringen nodig gehad om hem compleet te krijgen. Nu missen we alleen nog 2 gaten voor 1 stang. Helaas wilde meneer de kist niet terug nemen. Dus met wat aanpassingen ben ik dadelijk vast tevreden :) Maar wel een heel gedoe.
Maar ik heb meer geduld dan vriendlief in dit geval (ik heb nooit geduld.. ) Dus heb ik hem maar in elkaar gezet. Hij moet alleen even 2 gaten boren, het luikje aanpassen en de stangen inkorten _O- dat kan ie vast.
Ohja en uitvinden hoe die lamphouder er aan zou moeten, want daar kan ik geen logica in vinden. Maarja mijn technisch inzicht is dan ook om te huilen :o?

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 16:57

Wel een beetje een domper die werpkist :+
Maar ja als hij uiteindelijk maar goed werkt.

Ik smelt van alle pupfoto's, zo leuk!

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 17:23

Wat een leuke puppies allemaal! Smelt!
Wat balen van je werpkist kiwiwitje. Is wel verplicht technisch inzicht krijgen zo :P hopen dat je hem kan uitvogelen.

Afbeelding
Hier weer een heerlijke Skye foto gekregen, ze geeft op een aparte manier aan dat de voerbak leeg is haha. Morgen ga ik weer knuffelen, zo veel zin in! Zijn nu vier weken dus worden al echte hondjes zo :)

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 19:34

Zoo lief die pups <3 <3 <3

Diepe diepe slaap
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-19 19:51

Inmiddels staat ie in elkaar. En heeft de maker gezegd nieuwe stangen van de goede afmeting op te sturen. Dus dat is fijn. En gaan hem natuurlijk gewoon gebruiken, want zoals het er nu uitziet zijn we uiteindelijk gewoon tevreden. Ja je word vanzelf een beetje technisch zo.

Ah pupsels!!

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 20:34

<3 <3 <3 zo klein nog!

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 22:10

Wat een heerlijke pups komen er weer voorbij.

Gefeliciteerd met de aanstaande pups, drie maal is scheepsrecht! Balen van de werpjist maar gelukkig opgelost.

Elin is nu toch echt geen puppy meer.. :(:) Elin was vandaag jarig, 1 jaar alweer.. en tja, 1 is een hele mijlpaal dus dan ben je de klos.. :j :')

Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 22:16

Hahaha, geweldig! Heerlijk om zulke foto's te maken! :D

Ik heb een hond die op straat niet te triggeren is voor een snackje of een speeltje. :') Ik begin mijn hoop te verliezen ...

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 22:18

Wat een geweldige foto diandra! Fantastisch haha.

Houd moed xDenies. Ooit, ooit gaan die oren wel weer werken. Maar het blijft wel frustrerend als niets lijkt te helpen. Hou vol!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-19 22:24

Die strik! Geweldig! _O- _O-

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 23:09

Gefeliciteerd met Elin. *\o/* *\o/*

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 23:54

Gefeliciteerd met de aanstaande pups!

En gefeliciteerd met Elin, die strik is echt fantastisch, haha :D

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 08:15

Ahh wat is Elin knap met haar strik! *D

Even voor iedereen: ik ben nogal slecht met namen en we zitten met best veel in het topic. Ik wil dus eigenlijk een lijstje maken van wie hoe heet, hoe de hond heet, ras, en hun geboortedatum voor de leeftijd. Dan weet ik altijd over wie het gaat! Lijkt me handiger via pb, dan wordt het topic niet vervuild.

En Lianne, jij werkt bij de Hof toch? Ik werk bij de praktijk waar de poot van Jace is gerepareerd. :))

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 10:01

Nog gefeliciteerd met Elin :D en wat een schattige kleine pups komen er allemaal voorbij. Geniet ervan, lekker cliché maar het gaat echt zo snel voorbij :o

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 11:01

Simoonzel schreef:

Even voor iedereen: ik ben nogal slecht met namen en we zitten met best veel in het topic. Ik wil dus eigenlijk een lijstje maken van wie hoe heet, hoe de hond heet, ras, en hun geboortedatum voor de leeftijd. Dan weet ik altijd over wie het gaat! Lijkt me handiger via pb, dan wordt het topic niet vervuild.

En Lianne, jij werkt bij de Hof toch? Ik werk bij de praktijk waar de poot van Jace is gerepareerd. :))

Bedoel je dan ook met de honden die er al zijn?

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 11:24

xDenies schreef:
Simoonzel schreef:

Bedoel je dan ook met de honden die er al zijn?

Daar wordt ook regelmatig over gepraat, dus hoe meer hoe beter :Y)

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 12:39

Die van mij is er nog niet maar als hij er is zal ik m voorstellen :)*

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 12:56

Gefeliciteerd met Elin, geniale foto :D

Denies, dat is wel lastig een moeilijk te triggeren hond. Werken heeeele lekkere bijzondere voertjes ook niet? Het wordt vast beter naarmate zn angst op straat wat afneemt (of haal ik nu mensen door elkaar)? Zou gewoon eerder wat vaker kleine rondjes maken denk ik zodat hij niet overprikkeld raakt of de spanning te hoog oploopt. Misschien wordt buiten dan langzaam leuker. Was hij ook al moeilijk te triggeren voor zn angst?

Onze pup is vannacht een nachtje uit logeren gegaan bij mijn schoonmoeder en -zus! En heeft daar katten ontmoet. Waar hij dikke vriendjes mee is geworden en mee heeft gespeelt :P dus de eerste katten indruk is goed gegaan. Kreeg deze foto door!
Afbeelding

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 18:26

Heel vervelend een hond die niets doet met voer of speelgoed. Finnley hier heeft dat ook. Hier enkel voordeel dat hij wel altijd de bal wil jatten van anderen en met bal in combinatie met de rest kunnen we dus wel wat. Daarnaast is hij qua luisterfunctie wel een echte herder (qua gedrag meer een retriever whaha) en vind hij kwade baas vreselijkkkkkk dus op vrolijke baas vind hij DE beloning. Best simpel toch haha

Kymo doet alles voor voer. Zeer ideaal ware het niet dat als de husky reu door krijgt dat er snoep is hij gerust kilometers lang enkel met neus tegen koekjes aan loopt of strak volgt grrrrrr altijd dilemma's dus

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 18:52

Hier een mini shoot gehad toen ik vandaag mijn meisje weer ging bewonderen. Ze groeien zo snel en wat zijn ze leuk! Stuk voor stuk geweldige pups maar eentje was niet bij mij weg te slaan, mijn Skye ! <3

Afbeelding
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-19 19:10

Mooie foto’s!

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:40

Wat een klein schatje!

Wij hadden weer een rothond-ontmoeting vandaag. We liepen over het pad en zagen een hond lopen, dsus ik pak ze netjes vast. De meneer pakt zijn hond ook vast en blijft staan. Hond ziet er vrolijk en ontspannen uit, baasje zegt 'kan wel snuffelen'. Ik laten snuffelen, AJ heel netjes respectvol naderen, grijpt die hond hem finaal in zijn hals. Ik direct weggelopen met AJ. Het was een kooikerhondje, maar toch. Weer een rotervaring erbij {:)-:( . Ik loop wel door voortaan. De laatste 3 ontmoetingen met andere honden waren niet leuk voor AJ, ik moet even kijken of ik wat leuke honden kan vinden. Gelukkig komt binnenkort 1 van mijn vaste vakantiehonden weer.