Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zo leuk dit!
Hij miste een hoop profielen, de anti doodligstangen waren niet mee gestuurd, een houder voor de warmte lamp moest nog mee gestuurd worden dus uiteindelijk hebben we 3 leveringen nodig gehad om hem compleet te krijgen. Nu missen we alleen nog 2 gaten voor 1 stang. Helaas wilde meneer de kist niet terug nemen. Dus met wat aanpassingen ben ik dadelijk vast tevreden
Maar wel een heel gedoe.
dat kan ie vast.

hopen dat je hem kan uitvogelen. 

zo klein nog!
Ik begin mijn hoop te verliezen ...

en wat een schattige kleine pups komen er allemaal voorbij. Geniet ervan, lekker cliché maar het gaat echt zo snel voorbij
Simoonzel schreef:Ahh wat is Elin knap met haar strik!
Even voor iedereen: ik ben nogal slecht met namen en we zitten met best veel in het topic. Ik wil dus eigenlijk een lijstje maken van wie hoe heet, hoe de hond heet, ras, en hun geboortedatum voor de leeftijd. Dan weet ik altijd over wie het gaat! Lijkt me handiger via pb, dan wordt het topic niet vervuild.
En Lianne, jij werkt bij de Hof toch? Ik werk bij de praktijk waar de poot van Jace is gerepareerd.
xDenies schreef:Simoonzel schreef:Ahh wat is Elin knap met haar strik!
Even voor iedereen: ik ben nogal slecht met namen en we zitten met best veel in het topic. Ik wil dus eigenlijk een lijstje maken van wie hoe heet, hoe de hond heet, ras, en hun geboortedatum voor de leeftijd. Dan weet ik altijd over wie het gaat! Lijkt me handiger via pb, dan wordt het topic niet vervuild.
En Lianne, jij werkt bij de Hof toch? Ik werk bij de praktijk waar de poot van Jace is gerepareerd.
Bedoel je dan ook met de honden die er al zijn?

dus de eerste katten indruk is goed gegaan. Kreeg deze foto door!

. Ik loop wel door voortaan. De laatste 3 ontmoetingen met andere honden waren niet leuk voor AJ, ik moet even kijken of ik wat leuke honden kan vinden. Gelukkig komt binnenkort 1 van mijn vaste vakantiehonden weer.