[HK] Show je aquarium II!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Re: Show je aquarium II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:02

Ik kan mn verlegen zwaarddrager mannetje niet terug vinden...
Denk dattie dood en op is.

Maar volgens mij wel een jonkie gespot, maar zo kort als ik em zag, kon ik het niet goed zien en daarna kon ik em ook niet terugvinden.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:05

Balen van je man..
Jongen kunnen zich heel goed schuil houden, kan zomaar zijn dat je em straks ineens weer ziet.. ;)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:06

Ik heb nog een andere man gelukkig.
En die heeft nu 4 dames voor zichzelf

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:25

Beste heer/mevrouw,

Vandaag bezorg ik op het door u gekozen afleveradres een pakket van Aquaplantsonline, met barcode 3xxxxxxxx. Kijk op PostNL om te zien hoe laat ik bij u langskom.

Mocht u niet thuis zijn dan ontvangt u een bericht met een 'Niet-thuis-code'. Met deze code kunt u vandaag voor 22.00 uur een keuze maken voor een tweede bezorgafspraak.

Maakt u geen keuze, dan kom ik morgen nog een keer bij u langs (m.u.v. zon- en feestdagen).

Met vriendelijke groet,

Uw PostNL Pakketbezorger

Nou ben benieuwd staat tussen 12 en 14 :P

edit: Zojuist is mijn oudste betta overleden :( Mijn kweek dame en half giant, ze heeft wel mooie kids achtergelaten en heeft 3 jaar bij mij gezeten ervoor heb ik haar uit een dierenwinkel gehaald.
Laatst bijgewerkt door Mioux op 16-12-15 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Marisje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:31

hopen dat ie ook echt komt ;)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:32

als die nu nie komt kennen ze lachen :P alleen dan niet positief hahah

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:44

Casarell, misschien een panty er overheen trekken. (over het filter)
Sterkte met poezebeest!

Mioux, afwachten maar weer dan. Ik wacht ook op een bestelling stomazakjes. Die f dingen waren niet besteld, toen niet vooradig en toen had de leverancier vertraging... Heb al noodzakken gehad, maar wil die niet, die zitten niet goed. (Nog even en ik ga in de groene container wonen :D

Ik heb vanmorgen een deel water eruit gehaald en vervangen door regenwater. Mijn CL2 was te hoog. Heb ook dagelijks 1 of 2 dode garnalen. Hoop dat het afdoende is. Waardes zijn nu wel goed.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:49

Pipo.. daar heb inderdaad aan zitten denken.. maar die ruiken allemaal lekker naar wasmiddel..
Kan me voorstellen dat ze dat niet zo lekker vinden.. :o

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:53

haal je een nieuwe op. even uitwassen en klaar is bep. Ik doe t ook hoor. Zit er dan troep op/aan trek je m binnestebuiten weer af, spoel je m uit en monteer je m weer. Hier gingen er pas een kleine panda aan dood. en dus soms een garnaaltje. Vind dat zo zonde.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 13:12

ik heb vaak ook panty erover heen zoals bij jonge betta :) klinkt stom maar is 1 van de handigste dingen op dat moment.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 13:25

Ik ga eerst eens kijken of ik het voor elkaar krijg met losse filterwatten, en evt een kleiner (en dus minder sterk) filter.
Kast overhoop gehaald en nog een pantykous gevonden.. *\o/*
Maarre.. klinkt helemaal niet stom hoor.. is juist ideaal.. ;)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 13:42

"Bezorger is onderweg"

ben benieuwd tussen 12 en 14, al ze te laat zijn zal ik de bezorger dat eens fijn mededelen :P

Om 14:30 komt er nog iemand voor een betta vrouw en 3 discussen, de andere 2 discussen gaan naar een goede kennis voor leuk prijsje :) Dan heb ik weer even rust in de bak

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 13:51

Bij panty's moet je enkel uitkijken dat ze niet verstopt raken en dat het filter werking verliest. Maar voor jonge visjes is het ideaal!

Fijn dat je in elk geval twee van je discussen naar een bekende gaan, weet je in elk geval dat die goed zitten! En hopen dat je een goed gevoel hebt bij de persoon die de 3 discussen en de bettavrouw ophalen komt :)

De kast staat, straks even dikker piepschuim halen voor het aquarium! En dan het aquarium erop en met water vullen :D

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 14:19

Ik doe altijd 1 keer in de week de panty met een lucht slangetje schoon maken, die zuigt t vuil zo op :).

Ja die andere heb ik wel goed gevoel over op zich, is niet heel bekent met discussen maar heeft al de maatregelen genomen om ze te houden dus is al heel wat ! En die zit ook op dezelfde fb hoek als k dus zie ze nog wel eens per foto :D

De postbode nog nie geweest,ze hebben nog 40 min ! :D want om 14:01 bel ik ze gewoon weer.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 14:50

Nou nog geen postbode :P nog 10 minuten haha, degene van de discussen is wel onderweg nu :)

edit 14 uur geweest geen pakket, ga zo eens bellen :) Kreeg weer bericht:

Excuses voor de vertraging. Uw zending wordt zo snel mogelijk bezorgd.

ammahoela, schiet maar eens op ze hebben t pakket al 24 uur daar liggen...

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:18

Hun melden na mijn vraag waar mijn pakket is en hoe lang de vertraging duurt wacht al 2 dagen:

De bezorger is daadwerkelijk onderweg op dit moment en probeert zo snel mogelijk je huis te bereiken. Het is extreem druk in verband met de feestdagen, dus er kan soms vertraging ontstaan

Dus denk zal nog even duidelijker zijn: ja oke maar is al een dag vertraging :) En er staat geen tijd bij en het gaat om levende planten die eergisteren al bij jullie aanwezig waren...
Welke tijd kan ik hem verwachten? want er staat nu nog tussen 12 en 14 ?

Ja, uiteraard is leveren binnen 24 uur ons streven. Gister kon de zending helaas niet op tijd mee met de bezorger, een dagje vertraging kan wel eens ontstaan.
Ik heb geen nieuw tijdvak. Mocht je de bezorger missen, dan kan je een keuze doorgeven voor de tweede levering.

ik:Ik neem al 2 dagen vrij dus ben gewoon thuis maar wil graag een tijdsindicatie, aangezien er nu niks duidelijk is. Komt hij wel vandaag ?

Zolang de statusbalk niet aangeeft dat de bezorger onderweg is, hoef je ook niet thuis te blijven trouwens. Misschien een tip voor de volgende keer.

Nu is de bezorger volgens de statusbalk echt onderweg. Ik heb geen nieuwe indicatie voor je, sorry. Hij komt echt zo snel mogelijk

(dat stond er gisteren ook muts...) maar goed we wachten nog even. Ze heeft wel bevestigd dat hij nu werkelijk onderweg is. We gaan t zien :) Irriteer me gewoon mateloos aan postnl... is altijd wel wat en nooit hun schuld. Ben benieuwd of alles nog heel is :/. Zou ook niet de eerste keer wezen dat er iets half kapot aan komt.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:35

Hier was de bezorger perfect op tijd.. en mijn spullen zijn dus binnen.. :D
Ben gelijk even creatief bezig geweest: mijn nieuwe filter..

Afbeelding

Moet morgen toch wat boodschappen doen, dus ga ik alvast wat extra kousjes halen.. :')
Altijd handig om in huis te hebben..

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:49

Ik ben onderweg naar de Waterweelde! Ben benieuwd!

Mioux, hoop dat die bezorger dan snel hij je aan de bel trekt! En dat al je plantjes dan nog levend en wel aankomen!

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:51

sexy hoor die filter hahaha

Ben benieuwd waar je mee thuis komt uggs !

Hier net de discussen opgehaald en weer een betta vrouw verkocht van mijn kweek. Ik mag toch hopen dat de bezorger snel komt... is nu al bijna 3 uur en heb nog wel meer te doen. En voor je klaar bent met de planten uitspoelen, erin zitten etc.

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:30

hé bah is net mijn zieke betta man overleden, was er ook nog eens verdrietig van ook ( had het beestje al 2 jaar ) wel toevallig want ik moest plaats maken voor wat andere betta mannen :+ , maarja het blijft triest :( . Ben op het moment ook aan het wachten op mijn bestelling bij aquarium123.nl wat plantjes besteld en nog wat filterwatten :7

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:32

Vervelend Mioux! Hier nog nooit dergelijke problemen gehad, maar rondom Sinterklaas en kerst is er wel altijd extra drukte door alle internetbestellingen en kan levering op tijd niet meer gegarandeerd worden (melden sommige webshops).

Ik hoop voor je dat de bezorger snel komt met de planten!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:32

Veel al uitverkocht helaas, maar nog wel veel vis! Heb nog 3 panda cory's mee genomen en een paar hele gave diamant zalmpjes. Garnaaltjes hadden ze niet meer, althans, niet veel dus die tover ik wel weer ergens anders vandaan, en gelijk maar filtermateruaal ingeslagen. :j

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:34

hier nog steeds niks :/ is al half 4.

ze hebben max 48 uur om te bezorgen dus neem aan dat ze beetje opschieten nu :P

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 17:33

Wat een pech met de post Mioux! Heb je het inmiddels al ontvangen?

Mijn Riccia is vandaag ook niet bezorgd -O-

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 17:38

jaaa inmiddels gehad ! Eerste wat ik deed is snel afspoelen en in de bak, want waren nog wat rommelig, is nogal mee geschud lijkt t.

De spullen uit de doos gehaald:
Afbeelding

maar hier voor: (was nog wazig)
Afbeelding
En na:
Afbeelding
En hoe de lichten momenteel aan staan:
Afbeelding

De rode plants rechts bij t houd word nog verplaatst meneer gibbicebs vond hem niet mooi daar maar ben even klaar :P

En zie dat mijn fotos erg wazig zijn geen idee hoe dat kan :/ of me telefoon word oud..