Leuk hoor, 20 is een mooi getal, ik zit op 15 momenteel
Lienepien95
Geplaatst: 27-11-14 14:01
DubbelDun schreef:
Leuk hoor, 20 is een mooi getal, ik zit op 15 momenteel
Dat is ook een hoop!! Ik heb vooral veel kneusjes hier zitten die bij de caviaopvang vandaan zijn gekomen. Beestjes waarvan men dacht dat ze nog maar een paar dagen te leven hadden
Ik heb onze kat kennis laten maken met 1 van de cavia's: even aan laten ruiken (kat kwam naar mij toe, cavia had ik gewoon lekker op de arm) en hoewel wij een echte jager hebben, wist ze niet wat ze met de cavia aan moest gigantisch grote ogen en rende heeeeeel hard weg. Kat de hele avond niet weer gezien
De kat liep ook laatst heel enthousiast miauwend op de kip af om die te begroeten (op dezelfde manier zoals ze mij ook begroet dus huppelt gezellig op je af); kip pikte gelijk op haar neus kat ging gelijk zitten met een blik van 'wat is mij nu overkomen?' Onze vorige kat maakte geen onderscheid tussen huisdieren en bv vogeltjes buiten, maar deze gelukkig wel. Ze laat de vissen met rust (vorige kat liep ook in de vijver te hengelen met de poot) loopt weg voor cavia (de vorige zat al lang en breed op de kooi te hengelen tussen de spijlen door) en loopt knus tussen de kippen en vangt enkel de muis die daar op duikt.
Ik heb er momenteel 9 Met inderdaad nog 1 of misschien wel 2 uitbreidingen..
Tazzey
Geplaatst: 28-11-14 16:37
Zoals beloofd hier een foto van mijn mannen.
Links Muis, de draak van het stel. Hij is nu 4,5 maar gedraagt zich nog hetzelfde als toen hij een paar weken oud was. Hij heeft alleen twee vetoogjes. We behandelen hem zodra hij er last van krijgt maar dat is gelukkig niet zo vaak.
Rechts Banzai, 5 jaar en een echte gentleman. Hij is wel de baas van de twee.
Ze zijn wel vrij groot. Muis bijna 2 kg en Banzai 1,5 kg.
Muis is inderdaad stevig maar niet te dik. Hij eet exact hetzelfde als Banzai. Zijn andere bijnaam is Bollie Ik heb ook wel eens met mijn vaste DA overlegt maar zij vind hem prima zo.