Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seni schreef:Ikvwilde ook die palen, maar vond uiteindelijk stokken die je naast een plant in de grond steekt, voor 50 cent per paal. Dus praktisch niks!
Bodhi ging er na 5x al vrij goed doorheen. Nu doet ze ze alle 10 al goed! Zalvanavond even filmpje latenvzien, toevallig vanmorgeb gefilmd.
Jesda: mijn paaltjes zijn voor jouwvduitse herder misschien niet super fijn. Ligt er ook aan hoever je ze in de grond steekt. Maar Bodhi tikt ze niet snel omver maar weet niet hoe dat is metgrote Jesda
Machie schreef:Seni schreef:Ikvwilde ook die palen, maar vond uiteindelijk stokken die je naast een plant in de grond steekt, voor 50 cent per paal. Dus praktisch niks!
Bodhi ging er na 5x al vrij goed doorheen. Nu doet ze ze alle 10 al goed! Zalvanavond even filmpje latenvzien, toevallig vanmorgeb gefilmd.
Jesda: mijn paaltjes zijn voor jouwvduitse herder misschien niet super fijn. Ligt er ook aan hoever je ze in de grond steekt. Maar Bodhi tikt ze niet snel omver maar weet niet hoe dat is metgrote Jesda
De palen bestaan uit 12 palen he
EmptyWords schreef:ik heb het ook niet verzonnen, maar heb van 1e hand gehoord dat ze er maar 9 hebben in de engelse parcoursen
Machie schreef:EmptyWords schreef:ik heb het ook niet verzonnen, maar heb van 1e hand gehoord dat ze er maar 9 hebben in de engelse parcoursen
Kan heel goed
aar iig, in Nederland doen we er 12 ::F:
Seni, je hond volgt jou hand heel erg, daardoor springt ie zo wijd. Als je het filmpje van mijn hond bekijkt zie je dat mijn hond naar voren springt. Omdat ze niet naar mij kijkt. Ik wil heel graag dat mijn hond de palen zo zelfstandig mogelijk neemt omdat ik er niet altijd bij kan zijn verwacht ik