Kogelvis is helaas ook nog bij de verkoper dus kan er ook geen een maken

Kan niet wachten tot hij er is
Hij krijgt een bak van 150x50x60, daar kan hij voorlopig wel in wonen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hij is nog wel erg gestressd en hij zit dus helemaal onder het zand en prut, maar dat word wel beter.
2 Fahaka's en nog 2 andere soorten die 15 en 20 centimeter worden. Diertjes moeten echt weg daar, voor ze het loodje leggen door het ontbreken van ook maar enige kennis van kogelvissen. 2 Fahaka's zullen wel weer weg moeten omdat ze niet samen kunnen blijven, maar goed wij kunnen de geinteresseerden wel op weg helpen en informatie geven.

Zijn nu trouwens wel kort geknipt, veel prettiger voor hun zelf.
. Zelfs een tijd terug nog een spin uit een restaurant gered. Ik was met vriendinnen, die opeens begonnen te gillen omdat er een dikke spin op de muur zat. Ik heb hem gevangen met een leeg glas en ermee door het hele restaurant gelopen (we zaten helemaal achteraan) om hem naar buiten te brengen. Mijn vriendinnen en andere eters vonden me maar raar geloof ik
.
) hebben we vandaag toch maar even naar de dierenarts gebracht. Hij bleef maar rommelen met dat eten, dan weer wat beter, maar daarna toch weer slechter etc. Hij heeft ook al veel te lang niet gepoept daardoor, en is sloom. Nu blijft hij daar in ieder geval één dagje zodat de dierenarts hem kan observeren en onderzoeken. Morgen kan ik bellen of er al wat bekend is of dat hij langer moet blijven. Hopelijk snel duidelijkheid dus.
.
Vooral Koek vindt het heerlijk 's avonds bij je. Dus gisteren pakte mijn vriend 'm van me af, haha. En hebben ze samen op de bank gehangen. Koek in slaap en mijn vriend naar de tv loerend. 

! Dat hebben die van ons minder. Het mannetje geeft gewoon niet zo om aandacht van mensen lijkt het wel, blijft wel gewoon zitten, maar ik heb niet het idee dat ik hem er echt een plezier mee doe om hem er te vaak uit te halen. het vrouwtje is wel heel mensgericht en echt leuk van karakter naar mensen toe, maar zij is meestal te hyper om stil te zitten. Ze rent liever de hele tijd over je heen en weer, haha.
.
Geweldig! 
Wat een leuke beestjes!