)Spelen met je mens
(oefenen tot zelf komen) Afentoe reageren ze echt hyper
Pacino gebruikt in het filmpje ook een hangmat als trampoline.. dat had ik nog niet op de film.. nu dus wel..Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
(oefenen tot zelf komen) Afentoe reageren ze echt hyper
Pacino gebruikt in het filmpje ook een hangmat als trampoline.. dat had ik nog niet op de film.. nu dus wel..
(en verkleurd ook hahahaha)

Worden flinke kerels denk ik
ja.. dat betekent hier ook "er komt iets lekkers"

(mag gesloopt worden... ja de schroef he.. niet de kooi) van de 2 bovenste plateaus is 1 schroef dolgedraaid.. met wat wrikken krijg ik het plateau er wel uit maar ik krijg de schroef er niet af.. als de heren nog verder groeien moet 1 van de plateaus een tikje lager (of hoger).. maar heb geen idee hoe ik dat voor elkaar wil krijgen. Die schroef hangt dan op "knaaghoogte" en dat wil ik niet hebben. Citaat:Houten plateaus werken helaas niet voor ratten. Je had ze vooraf een aantal keer met botenlak kunnen lakken
maar de nageltjes gaan er toch gaatjes in maken waar dan de urine intrekt.

, zo leuk. Wel jammer dat het allemaal zo snel gaat he haha.
. Tijd dat hij snel bij de andere ratjes gaat. Maar nog 3/4 weken...
vind zelf de grondoppervlakte ook ongeloofelijk belangrijk en dat zit volgens mij wel goed met deze kooi. Ben zelf alleen geen voorstander van hout met ratjes... In het begin lijkt het vaak redelijk schoon te houden en dan in 1 x *POEF* krijg je het gewoon niet meer schoon en gaat het stinken etc.. hoe dat zal gaan met botenlak erover.. tsja ik denk een kwestie van tijd voor je de plasjes en poepjes erin gaat ruiken denk ik.. Maar zeker tof gemaakt, vind het hout zelf erg mooi, helemaal mijn stijl
Misschien iets van placemat achtig iets over de bodem doen?? Gewoon hard plastic placemats.. Kunnen ze aanknagen, maar ratjes versnipperen het alleen en slikken het toch niet door.. dus dat moet wel goed zitten.. plus bodembedekking komt er ook nog overheen natuurlijk.. Maar misschien is dat een optie?