kiwiwitje schreef:Ik probeer t zelf af en toe ook te eten. Havermout. Maar ik kan er maar niet aan wennen. En voor mij vult t vooral ook niet echt. Ik hou toch meer van hartig of een lekker stevig broodje ofzo.
Ik gooi havermout ook vaak in de mixen in de kong. Dan word t wat steviger. En als variatie(ik gooi er van alles in, yoghurt, kefir, blikvoer, kwark, fruit. Vanalllessss)
Maar kort geleden geprobeerd. Met 2 eetlepels blijft ze net wat mooier voller. En mooier bespierd. Nou helemaal prima
Ik hou van havermout met melk, honing, chocodrops en 2 oreokoekjes 
Hier krijgen ze ook vaak wel havermout over het vlees. Max is uitdaging om goed op gewicht te houden.
Maar die krijgt nogal wat beweging op de boerderij!
IMANDRA schreef:Zonder grollen, frolics werken hier wel uitstekend als beloning bij die puber van ons

. Vindt ze net zo lekker als worst en wil ze graag voor werken. Sterk geurtje blijkbaar.
Dierenarts gebruikt ook frolic als beloning bij de honden, de meeste vinden het idd heerlijk.
Mijn inmiddels overleden reu heeft ook nog paar dagen frolic gehad, was 1 van de weinige dingen die hij wou eten op het laatst. Frolic en hamburgers