meisie94 schreef:Hier ook getiterd, ontwormen, ontvlooien ook niet preventief.
Heeft er iemand tips voor losloopgebieden rondom brielle? volgende week een weekje met de caravan op pad.
In rockanje heb je het annabos, dat is losloop, de kogeloven in brielle is ook losloop, brielse meer is ook losloop.
Verder mogen ze bijna overal het hele jaar door op het strand, als je even op google zoekt op strand rockanje kan je precies zien waar ze los mogen.
Tenelleplas is inderdaad aanlijn gebied en de duinen zijn ook aanlijngebied.
en ik hoop dat deze leverancier wel netjes tijdig levert in onze "uithoek". Dat zal een hoop frustratie en ergernis schelen.

Zijn wel dingen waardoor ik dus idd ben gaan uitwijken. Gelukkig zijn er meer dan genoeg merken ondertussen, dus er zit altijd wel iets tussen wat bevalt en werkt voor je dier(en).
Grof gemalen kan idd wel voor sommige honden ook nog even wennen zijn qua structuur en het meer moeten knagen ook, maar wel prima om als afwisseling tzt ertussen te hebben zitten. Grof gemalen moest Arya ook aan wennen. Zat ze soms echt 5minuten op een stuk te knabbelen en liet ze het weer vallen. Echt denken zag je d'r dan ook van wat moet ik hiermee? Maar het ging op en nu gaat het erin alsof ze nooit anders deed zeg maar haha. En genoeg individuen die er geen moment bij stil staan en het zo wegwerken