Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Nicky91 schreef:Kunnen jullie mij helpen?
Ik wil over 2 weekjes een paar nachtjes weg met Mezzy en mijn vriend.
Waar kan en mag je lekker wandelen met de hond?
(heel NL is welkom behalve strand.. want dat hebben we hier al...)
Zuid-Limburg uiteraard!
Skippy01 schreef:Als alternatief is deze regio ook wel mooi: Loonse Duinen/ Huis ter Heide aan de ene kant, aan de andere kant de Chaamse bossen (je loopt zo België in via de smokkelroutes, en meestal is dat stuk bos niet druk), en dan nog Surae en het Mastbos dicht in de buurt hier (maar die zijn beide momenteel helaas wél druk).
Skippy01 schreef:Als alternatief is deze regio ook wel mooi: Loonse Duinen/ Huis ter Heide aan de ene kant, aan de andere kant de Chaamse bossen (je loopt zo België in via de smokkelroutes, en meestal is dat stuk bos niet druk), en dan nog Surae en het Mastbos dicht in de buurt hier (maar die zijn beide momenteel helaas wél druk).
kiwiwitje schreef:Skippy01 schreef:Als alternatief is deze regio ook wel mooi: Loonse Duinen/ Huis ter Heide aan de ene kant, aan de andere kant de Chaamse bossen (je loopt zo België in via de smokkelroutes, en meestal is dat stuk bos niet druk), en dan nog Surae en het Mastbos dicht in de buurt hier (maar die zijn beide momenteel helaas wél druk).
Ik vraag me wel eens af of je niet regelmatig iemand tegen komt met een par staffords.![]()
Als je in de omgeving van t mastbos loopt. Met een witte. 1 donker bruine en 2 zwarte en dan een zwarte met mega witte poten
Nicky91 schreef:Hahahaha KimD & CB
En welke natuur gebieden moet je dan echt gewandeld hebben?![]()
Mezzy luistert overigens (op dit moment) echt prima als ze los loopt.
Dus los loop gebieden zouden wel een plus zijn.
We hebben wel een lange lijn en die nemen we ook gewoon mee.
Nynkster schreef:Ik ben stiekem wel beetje jaloers hoor CB op je mooie fotos in al die ruimte! wij hebben hier ook wel mooie plekken om te wandelen maar vind limburg altijd zo mooi![]()
Kiwi : dat zal wel smaken! Wat geef je de pups over algemeen? Wat niet te hard is? Zal ook eens bij jullie bestellen. Leuk voor onder de kerstboom![]()
Warboel en Kaus nog gefeliciteerd!! De leukste mensen zijn jarig in december(ik morgen namelijk
)
JesdaJinn Fijn dat het goed ging!
Nicky : ik zou ook kiezen voor limburg of bijvoorbeeld in huisje bij de veluwe ofzo.
Hier zijn de pups nu 6,5 week. Ga vrijdag heen mijn pup te kiezen. Spannend maar heb al wel voorkeur. Even dagen aftellen en dan nog even afwachten tot ik haar op kan halen. Ben super benieuwd hoe guinness erop gaat reageren