Zoals jullie kunnen zien heeft Abby gewonnen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zelf geen ervaring mee, maar wel eens over gelezen. Kan altijd zijn dat de karakters bijvoorbeeld te ver uit elkaar gaan liggen en ze elkaar dus niet meer zo liggen.

en nog geen half jaar oud... Woops..
) en na heel veel moeite en clickers kan ik hem nu in mijn eentje op en af laden. Althans, iemand anders moet de klep nog dichtdoen en dan moet ik langzaam stil verdwijnen anders draait hij om. Maar ook daar zijn we op aan het oefenen.
? Fireheart schreef:Morrie, ik zou eens wat fokkers contacten of zij misschien een ouder exemplaar hebben dat niet meer voor de fok is en ze dus willen herplaatsen?
Het idee om er een jonger katje voor Coco bij te nemen wordt steeds groter, dus mocht iemand nog een jong en heel sociaal katje/kitten weten die herplaatst moet worden?

je hebt pb! LukieBradley schreef:Fireheart schreef:Morrie, ik zou eens wat fokkers contacten of zij misschien een ouder exemplaar hebben dat niet meer voor de fok is en ze dus willen herplaatsen?
Het idee om er een jonger katje voor Coco bij te nemen wordt steeds groter, dus mocht iemand nog een jong en heel sociaal katje/kitten weten die herplaatst moet worden?
[ [url=m/0ZPXUB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is de weg naar jou al aan t zoeken