Zo begonnen we ooit:

En nu een week later:
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

DiantaM schreef:Onze hamster is echt alles aan het onder graven. Het ziet er niet meer uit.
Zo begonnen we ooit:
[ [url=m/szM3F6.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nu een week later:
[ [url=m/vh8MR0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gwenvd schreef:Ik denk dat ik hem terug ga sturen. Ik heb ook een kurkplaat maar die is ook eigenlijk te groot dus dan stuur ik die ook mee terug.
(ze staan natuurlijk niet op de bodem dus hij kon vanuit de zee zo ondergronds graven)
Gwenvd schreef:Haha ja zeker, ga ook snel al de scape veranderen. Laat de bodem er wel in hoor, ga nog niet verschonen maar dan kan de wijnrank erbij, zandbak, nieuwe ladder. Even weer een beetje overzicht.
Of juist andersom, nouja je snapt me wel

Ik las de reden in de groep al maarja, eigenlijk gaat het hier natuurlijk om het hamstertje. Daarnaast zal je hamstertje zich ook veel fijner voelen als de beschutting en opbouw in orde is zodat je zoontje er ook weer meer van kan genieten. Probeer het eens op die manier te zien 
Je hebt een hele mooie ruimte en daar kan je echt nog zóveel meer uit halen maar dat vergt gewoon wat puzzelen en de richtlijnen mee pakken. Je benoemt ook de dieptes van de bodembedekking maar besef dat in dit geval het over grote gedeelte maar 10cm is, de afgezette stukjes vallen in het niets bij je grote ruimte dus het 20cm graafruimte valt dan best reuze tegen.

MarlindeRooz schreef:Ziet er goed uit Denise!![]()
Ik ben deze week veel weg geweest en mijn baby robo is opeens een stuk banger.

Gwenvd schreef:Ziet er goed uit!
Kun je haar wel zien in zo’n bak?
Het is meer doorzichtig dan de foto doet geloven. Maar ik heb deze bakken puur uit medisch oogpunt.