Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Froukje schreef:Frontline toevallig? Want dan zou ik maar beginnen met kammen, dat werkt niet altijd.
En niet te vaak sprayen hoor! Dan vergiftig je hem nog.
Het liefste zou je het gewoon van ze overnemen hè. Zijn ze er al wel achter wat ze heeft? Hopelijk knapt ze snel weer op!
Joris had ook wat vlooitjes toen we hem net hadden. Inderdaad goed kammen en de vlooien in een bakje water doen. Wij gebruiken eventueel wat vlooienpoeder bij zo'n jonkie. Pipetjes/spray ben ik zelf geen fan meer van. Eén van onze katten heeft op het randje van de dood gelegen na een allergische reactie op een pipetje. Daarna ook schandalig behandeld door het merk zelf. Die kat wordt nu sowieso gepoederd, daar nemen we geen risico meer mee. De rest krijgt alleen nog pipetjes van de DA.
Ik blijf het 1 van de knapste katten van dit topic vinden. 

Fijn dat hij vlooi-vrij is nu! Ik zag er bij Joris ook twee lopen. Eén hebben we kunnen vangen, de ander nog niet. Hij is wel gelijk gepoederd. Vandaag nog even goed kammen.
dus nu voor het allereerst 2 katten kindjes bij me
ikkedus schreef:Ik heb er 3 die allemaal op of naast me willen zitten, maakt niet uit hoe heet.
Heb Nova echt al 100x van schoot gezet als een nat vodje kat. Pffffff!

Met als gevolg dat we geen idee of Milou nu een onder of overdosering gehad heeft...
Kan merken dat ze er niet lekker van is, want ze ligt nu al een paar uur in coma terwijl ze rond deze tijd altijd volop muizen aan het vangen is. Prutzooi