Ik was nog wat foto's vergeten dus toegevoegd Dank jullie! Er gaat nu heel wat werk in zitten, maar het is het waard Vind het wel moeilijk om soms mensen te moeten teleurstellen. Ik kan geen geslachten veranderen of babies erbij toveren, dus niet alle reserveringen kunnen worden ingevuld helaas. En een tweede ronde doe ik dit jaar echt niet.
Nu is het geen probleem meer, want hij hoeft overdag niet meer te broeden Ze komen alleen nog in het nest om de voeren en 's nachts houdt Phoenix ze warm.
Slik... Opeens realiseer ik me weer heel goed dat ik straks ook afscheid moet nemen. Maar ze krijgen het allemaal supergoed! En tot die tijd kan ik er nog even van genieten. Wat worden ze groot!
Ik vind die donkere grijze koppies zoals Cheyenne heeft t mooiste geloof ik. Maar die worden allemaal nog weer lichter als ze ouder worden toch?
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-16 16:06
Nee hoor, Cheyenne blijft echt zo donker Ik gok dat de veren zelfs nog donkerder worden, want het is volgens mij een pop. Blaze heeft nu nog parels, maar mannen verliezen die altijd, dus die ziet er straks net zo uit als papa Pyriet Popjes behouden wel hun parels
Wacht maar tot jullie J'Adore en Brandi zien. Dat zijn nu echt pluizenbolletjes/ontplofte plumeaus nu ze weer redelijk in de veertjes zitten Ik moet wel zeggen dat ik het nog heel spannend vind met hun. Vanmiddag lag er 1 los veertje in hun warmtekooi en ik ging al half over de flos Maar ik heb ze daarna flink geaaid om te kijken of er nog meer veertjes los kwamen en de rest bleef gelukkig zitten. Misschien was het nog een verdwaald veertje van de vorige keer Volgende week wil ik met hen terug naar de vogelarts en hopelijk keurt zij ze dan kerngezond
Ze zijn allemaal zo mooi!! Wat een droppies! Vind het knap dat je ze weg kan doen Cayenne. Ik kan me voorstellen dat je al die schattige koppies zo veel mogelijk bij je wil houden
Dat gaat ook niet makkelijk hoor Maar ik hou me maar voor dat ik niet alles kan houden, of ik moet onze complete tuin gewoon als voliere gebruiken
Oraya, had zo een dochter van Joy kunnen zijn. Wat een gigantisch diva-karakter Ze maait iedereen aan de kant wanneer iets haar niet zint
Chakra
En oudere zus Stella
Drukke boel op schoot
De kleintjes van Britt en Breitling doen het super! Alle veertjes zitten nog netjes op hun plaats Gisteren wel even stress omdat ik een los veertje ontdekte in de warmtekooi, maar ik heb ze daarna flink gekroeld en alles bleef gewoon zitten
Brandi:
En oudere zus J'Adore (Had net pap gegeten en nog een vies bekkie )
Nee hoor, deze vliegen nog niet En de omgeving vinden ze nog wat eng en zoeken daarom steun bij mij, dus voorlopig vliegen ze nog niet weg. Maar de oudste drie komen om die reden voorlopig niet meer binnen, over een paar weken weer