_Tarzan schreef:Hmm oke dus jij hebt haar wel eerder laten helpen.. Tsja wat is wijsheid, wachten of haar meteen samen met de ram laten doen? Ze is van februari..
Ja, maar zij is enkel geholpen omdat zij al 'open' lag op de operatietafel. Anders had ik haar nooit zo vroeg laten helpen! Mijn voedster werd ineens heel mager en begon steeds minder te eten, al was ze wel actief. De DA heeft toen keutels en bloed onderzocht en een echo gemaakt en het bleek een grote ontsteking. Haar baarmoeder was erg klein en gek gevormd, alleen vermoedde hij geen bm-ontsteking. Hij kon het alleen niet 100% uitsluiten. Bij de operatie bleek hij gelijk te hebben en was het een fikse buikvliesontsteking. Omdat het erg makkelijk was gelijk haar baarmoeder e.d. te verwijderen tijdens die operatie hebben wij besloten dat gelijk te doen.
Hij gaf aan dat de jonge leeftijd in ons geval geen probleem was. Hij raadde het in ons geval en in deze situatie (tijdens operatie) zelfs aan i.v.m. de gekke en kleine vorm. Maar doorgaans wordt inderdaad geadviseerd tot 1 jaar te wachten.
Eoweyn_x schreef:Maar dat is ook Franse hangoor eigen denk ik. Vlamen hebben dat ook, al die grote lobbessen wel.
Ja, ik kan echt veel karaktereigenschappen die over Franse hangoren geschetst worden in ze herkennen. En vlamen zullen dat inderdaad vast ook hebben. Echt van die grote goedzakken.