Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bryce27 schreef:Gisteren naar de hondenshow in Eindhoven geweest. De honden hebben het super gedaan, alleen een keurmeester die niet gecharmeerd was van rood. Eigenlijk alles wat won was zwart of blue merle. Wel alle 3 een super keurrapport, daar gaat het om.
Mijn dochter heeft ook nog mee gedaan met de Junior Handling. Eigenlijk meer voor de lol..
En dan wordt zo ook nog eens 2e van de 28 deelnemers, en hiermee kwalificeerd ze zich voor de Winner Show Junior Handling in Amsterdam eind dit jaar. Was wel even een uhhhh moment, hadden het allebei niet verwacht.
Junior Handling
[ [url=m/6uh5zb.jpg]Afbeelding[/url] ]
XxDiandraxX schreef:Grappug, ik was ook net bezig met kenai zn site. Zal zo eens bij jouw kijken.
Ik ben bij kenai zijn stamboom met gezondheids gegevens aan het aanvullen van ouders en grootouders. Maar van 1 oma kan ik niks vinden. Iemand nog tips waar te zoeken? Gaat om "Energie's Red Deluxe".
Gisteren eindelijk kenai op de foto gekregen als hij iets staat te bekijken wat hij erg interesant vind..![]()
[ [url=m/ovafHh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tegenover dit als ik hen op stand wil zetten..![]()
[ [url=m/Dy9oK6.jpg]Afbeelding[/url] ]
keona schreef:Energiesaussies.deXxDiandraxX schreef:Grappug, ik was ook net bezig met kenai zn site. Zal zo eens bij jouw kijken.
Ik ben bij kenai zijn stamboom met gezondheids gegevens aan het aanvullen van ouders en grootouders. Maar van 1 oma kan ik niks vinden. Iemand nog tips waar te zoeken? Gaat om "Energie's Red Deluxe".
Gisteren eindelijk kenai op de foto gekregen als hij iets staat te bekijken wat hij erg interesant vind..![]()
[ [url=m/ovafHh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tegenover dit als ik hen op stand wil zetten..![]()
[ [url=m/Dy9oK6.jpg]Afbeelding[/url] ]
XxDiandraxX schreef:Marlou_ schreef:Wat is kenai toch een mooie vent zeg ik ben helemaal weg van hem.
Dank je wel, ben ook heel blij met hem!!
Zou Kenai ook wel eens willen laten zien op show maar geen idee hoe alles werkt en denk ook niet dat dat voor mij is weggelegd..