Hey, mag ik me melden? Ik heb al jaren caafjes en op dit moment heb ik 2 beertjes. Een grijsagouti genaamd Banzai, en een rode borstel, Muis (don't ask). Banzai is een echt heer, altijd lief, hij bedelt niet en "vraagt" of het toevallig uitkomt dat je iets lekkers voor hem hebt. Hij is wel de baas. Muis is een terrorist. Muis sloopt ALLES, treitert z'n vriendje door op z'n nek te springen op het moment dat hij nét lekker ligt. Hij heeft bedelen naar een geheel nieuw niveau getrokken. Dat ventje kan zo oorverdovend hard krijsen...
Hier is het omgekeerd Ruby! Ik moet het precies minder snel proper maken en ze stinken ook minder hard...
YMJArabians
Geplaatst: 26-11-14 20:46
Wat een leuke foto's in dat dienblad!
Hier ook alles goed met de caafs. Mijn eigengefokte beertje Erador (from the Evening Stars) is gecastreerd, en zit nu zijn tijd uit tot hij bij zijn toekomstige groep dames mag
Hier met 1 bij de dierenarts geweest was wat teruggetrokken vanmiddag en ademde wat zwaar. Blijkt bronchitis te hebben nu paar dagen aan ontstekingsremmers en pijnstillers.
@tooske: dan kan het haast niet van tocht/kou komen, misschien dat ze zich eens verslikt heeft en dat er iets in de longen is terecht gekomen. Dat kan ook longontsteking geven. Borstels buiten zijn idd wat gevoeliger voor regen vanwege de 'kale' kruintjes.
Lienepien95
Geplaatst: 27-11-14 12:58
Zo ziet tomaz er nu uit trouwens, vorige foto was een maand geleden ongeveer. Zijn haren slepen al over de grond
Juliette
Geplaatst: 27-11-14 13:09
Wat een lief bekkie heeft hij!
Lienepien95
Geplaatst: 27-11-14 13:13
juultje353 schreef:
Wat een lief bekkie heeft hij!
Dankje!! Ondanks dat hij nog maar een paar maanden oud is gaat hij altijd poseren zodra hij het klikje van de camera hoort.
Aawh wat lief! Daar kunnen die 2 van mij nog wel wat van leren, ze komen vooral heel dicht bij de camera en dan krijg je van die mooie wazige snuit foto's