en misschien als m'n vriend mee gaat gaan we eerder zodat we de dalmaten ook nog zien (hij heeft een dalmaat) de broer van zijn hond zal vast wel mee doen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tragisch
Op zaterdag 24 dacht ik, ben precieze aantal vergeten 
Het is leuk meegenomen natuurlijk, maar de kans is gewoon klein haha. Vind het ook vooral leuk om er rond te kijken en allerlei bevriende fokkers te spreken.
ik ga ook kijken op de winner zondag. Wij gaan vooral naar de basset hound kijken. Zijn er geloof ik 24 ingeschreven een erg mooi aantal. Ga met een vriendin heen die basset honds fokt. En ook shows bezoekt. Volgend jaar weer volop showen. Ze hebben dit jaar twee nesten gehad en 3 dames aangehouden. Voor 7 januari is er nog een dame uitgerekend. Maar dit keer geen normale basset. Ze zijn voor een dekking naar Frankrijk gereden en de basset bleu de gascogne krijgt pups. Een primeur voor nl.

wij hebben 22 welshjes daph, normaal zijn er niet zoveel flats toch?
Had ook haast want zat bij een verschrikkelijk neuzelige KM in de ring te schrijven en die liep al moeilijk te doen omdat ik moest plassen
hebben wij weer.. Als we nog 1 puntje moeten lol. Nou zien hoe t morgen gaat! essiesilly schreef:23 beaucerons op de winner, dat is een best aantal! Ik ga alleen kijkenen misschien als m'n vriend mee gaat gaan we eerder zodat we de dalmaten ook nog zien (hij heeft een dalmaat) de broer van zijn hond zal vast wel mee doen

Wij zijn helemaal happy!!
Neej schreef:Wauw hoeveel flatcoats danwij hebben 22 welshjes daph, normaal zijn er niet zoveel flats toch?
Ik heb Thessa nog heel even in het voorbijgaan gezien maar ik had het zelf pas door toen ik alweer 4 meter voorbij wasHad ook haast want zat bij een verschrikkelijk neuzelige KM in de ring te schrijven en die liep al moeilijk te doen omdat ik moest plassen
dalmarieke schreef:essiesilly schreef:Ja
Die ken ik.wel hihi...op clubshow nog mee in ring gestaan en maak wel eens praatje met de baasjes lol
we hebben een klein stukje van de dalmaten gezien nog vandaag.
Bij de Fields helemaal een drama, KM heeft daar 25 minuten over 3 honden gedaan