Hondenshows

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 07:33

23 beaucerons op de winner, dat is een best aantal! Ik ga alleen kijken :) en misschien als m'n vriend mee gaat gaan we eerder zodat we de dalmaten ook nog zien (hij heeft een dalmaat) de broer van zijn hond zal vast wel mee doen :)

Neej

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 08:23

Wij hebben 22 inschrijvingen.. algeheel dieptepunt in de winner inschrijvingen.. 7 ervan zijn sowieso van 1 fokker, verwacht dat een ander ook wel zo'n aantal mee brengt dus dat zijn dan maar 2 exposanten die verantwoordelijk zijn voor zeker de helft :+ tragisch :')

Oll is er alleen voor de finale junior handling, die heb ik niet ingeschreven :)

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 12:01

Wow, er zijn zelfs meer AA's ingeschreven Neej :') Op zaterdag 24 dacht ik, ben precieze aantal vergeten :P

Wij hebben Dotan ook ingeschreven, maar niet met de intentie om te winnen :+ Het is leuk meegenomen natuurlijk, maar de kans is gewoon klein haha. Vind het ook vooral leuk om er rond te kijken en allerlei bevriende fokkers te spreken.

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 02:20

*\o/* ik ga ook kijken op de winner zondag. Wij gaan vooral naar de basset hound kijken. Zijn er geloof ik 24 ingeschreven een erg mooi aantal. Ga met een vriendin heen die basset honds fokt. En ook shows bezoekt. Volgend jaar weer volop showen. Ze hebben dit jaar twee nesten gehad en 3 dames aangehouden. Voor 7 januari is er nog een dame uitgerekend. Maar dit keer geen normale basset. Ze zijn voor een dekking naar Frankrijk gereden en de basset bleu de gascogne krijgt pups. Een primeur voor nl.

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 16:55

En hoe is het gegaan bij degene die vandaag waren? :)

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 18:51

Ik ga het dit jaar niet redden :(

Zag wel dat er vandaag 35 flatcoateds waren en morgen 62 stuks......

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 18:58

Wauw hoeveel flatcoats dan :O wij hebben 22 welshjes daph, normaal zijn er niet zoveel flats toch?

Ik heb Thessa nog heel even in het voorbijgaan gezien maar ik had het zelf pas door toen ik alweer 4 meter voorbij was :') Had ook haast want zat bij een verschrikkelijk neuzelige KM in de ring te schrijven en die liep al moeilijk te doen omdat ik moest plassen :')

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 19:13

Ooh echt, ik heb jou niet gezien haha!

Kan het zijn dat ik Gizmo heb gezien?

Wij zijn 2e geworden in een sterke jeugdklasse met 4 honden. De nr 1 was heel terecht vond ik, en werd later ook BOB :') hebben wij weer.. Als we nog 1 puntje moeten lol. Nou zien hoe t morgen gaat!

dalmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 19:50

essiesilly schreef:
23 beaucerons op de winner, dat is een best aantal! Ik ga alleen kijken :) en misschien als m'n vriend mee gaat gaan we eerder zodat we de dalmaten ook nog zien (hij heeft een dalmaat) de broer van zijn hond zal vast wel mee doen :)

Ga je zondag kijken?ik heb er dan 1 in openklas reuen. Van welke fokker is die van je broer?

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 20:17

Ja ik ben er zondag. Nog even kijken of we vroeg gaan om ook bij de dalmaten te kijken
De hond van m'n vriend komt bij gwynmor vandaan (zelf heet hij gwynmor griffith en broer heet gwynmor gallagher die hebben de fokkers zelf nog)

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 23:28

Gizmo (ciobanesc romanesc carpatin) 1U tussenklasse, CAC/CACIB en BOB, niets in de erering.
Chulo (perro de agua español) 1U veteranenklasse en res CAC. Wel hele knappe prestatie, een jeugdreu heeft het CAC en daarna ging het reserve tussen de kampioensreu die zijn klasse gewonnen had, Chulo en de jeugdreu die 2e geplaatst was in de jeugdklasse.. En ons oudje (9 jaar) versloeg beide om het reserve :D Wij zijn helemaal happy!!
Nu hopen op eenzelfde mooi resultaat zondag :D

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 11:05

Neej schreef:
Wauw hoeveel flatcoats dan :O wij hebben 22 welshjes daph, normaal zijn er niet zoveel flats toch?

Ik heb Thessa nog heel even in het voorbijgaan gezien maar ik had het zelf pas door toen ik alweer 4 meter voorbij was :') Had ook haast want zat bij een verschrikkelijk neuzelige KM in de ring te schrijven en die liep al moeilijk te doen omdat ik moest plassen :')

Met een clubmatch misschien hahaha
Maar ik stond er ook echt verbaasd van!

Donja gefeliciteerd!

dalmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 22:23

essiesilly schreef:
Ja ik ben er zondag. Nog even kijken of we vroeg gaan om ook bij de dalmaten te kijken
De hond van m'n vriend komt bij gwynmor vandaan (zelf heet hij gwynmor griffith en broer heet gwynmor gallagher die hebben de fokkers zelf nog)

Gijs?

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 01:35

Ja :)

dalmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 17:43

essiesilly schreef:

Die ken ik.wel hihi...op clubshow nog mee in ring gestaan en maak wel eens praatje met de baasjes lol

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-15 20:25

Reageer hier eigenlijk nooit meer omdat we gestopt zijn met showen dus, zouden dit jaar even op de winner gaan kijken met Gitou maar kwam wat tussen. Toch wel benieuwd hoe het vandaag ging op de winner?

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 21:16

dalmarieke schreef:
essiesilly schreef:

Die ken ik.wel hihi...op clubshow nog mee in ring gestaan en maak wel eens praatje met de baasjes lol

Leuk! :D we hebben een klein stukje van de dalmaten gezien nog vandaag.
Om 12 uur zouden de beaucerons beginnen maar om kwart over 3!!!!!! Ging de eerste pas de ring in.. Zwaar asociaal! Het liep vreselijk uit om een of andere reden waardoor ik dus niks meer heb kunnen zien omdat m'n broer jarig is en we daar dus ook heen moesten.. Baalde zo erg! Gelukkig hebben we gratis geparkeerd haha

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 23:15

Liep bij ons ook uit, KM ging zeg maar grondig te werk :') Bij de Fields helemaal een drama, KM heeft daar 25 minuten over 3 honden gedaan :')

Es was leuk je ff te zien! Kort maar krachtig :P

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 11:31

Joep kreeg 3ZG :D
Afbeelding

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 15:01

Wij hadden op Holland Cup 1ste VB bij de puppyteven. Zeer trots op m'n zelfgefokte meid

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 15:11

gefeliciteerd met de behaalde resultaten ! heb af en toe meegekeken met de live stream.

nog meer mensen die zondag naar de kerst show gaan?

dalmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 00:53

Gisteren op de kerstshow werd mijn reu Cac cacib en beste vt ras....erg blij mee!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 01:46

Nice!

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 10:45

Super!

dalmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 11:49

Foto van vrijdag...haat fotos haha....maar ben zo trots op hem. In januari is hij alweer een jaar "terug". Heb hem 7 jr geleden gefokt en hij moest herplaatst worden. Zn baasje in belgie wilde hem laten inslapen!! Gelukkig stak de DA daar een stokje voor en zo kwam hij weer bij mij. In de ring is het zo n pleziertje met hem!! We hebben zijn ouders en zus ook nog.