Ze heeft alle fluff uit de kapok getrokken en de hele kooi is nu 1 grote fluffbal.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Heel erg leuk gedaan, zeker voor de ruimte die je hebt om mee te werken. Ben je alleen niet bang dat je hamster ontsnapt? Ze lijkt makkelijk bij de rand te kunnen komen zo.
xDenies schreef:Fijn dat je een 120 bak hebt gevondenIk ben erg benieuwd naar je Scape daar in! Heb je ook een ander loopwiel voor je hamstertje?
Niet om iemand tegen het verkeerde been te stoten maar ik persoonlijk vind een bak van 60cm geen geschikte ruimte om een Scape in te maken, je moet je daar vooral focussen op de basis behoeften tot zover dit al gaat. Een vak van 60cm is natuurlijk gewoon weg te klein. Soms is het roeien met de riemen die er zijn maar ook daar zijn weer vele mogelijkheden in.
Je graafbodem ziet er in ieder geval wel goed gemixed uit!
quintenvo schreef:De foto's van mijn scape. Ze zal hier niet heel lang meer in zitten, want ik heb gisteren een 120cm bak opgehaald (dit was nog een 60cm bak)Nu nog extra spullen uitzoeken om de extra ruimte te vullen. Ik wil sowieso nog een kurktunnel.
Het mos sleept ze allemaal mee naar haar huisje haha. Sinds twee dagen ligt er kapok in de bak, maar daar doet ze nog niet zo veel mee.
Tips zijn altijd welkom!
[ [url=m/3c2SQP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CqVRJu.jpg]Afbeelding[/url] ]