Veel plezier met speuren
kiwiHoop dat het jullie gaat bevallen en dat het weer iets beter is daar? Haha!
—
Ik krijg het gewoon niet warm meer geloof ik, brr. Het regende en waaide echt vies tijdens de wandeling vanmiddag. We waren beide helemaal doorweekt. Arya boeit dat verder niet, maar ik zit nog steeds te bibberen, brr. Het was hierdoor wel lekker rustig op de heide haha! 1 hond tegengekomen in het begin, waar ze even kennis mee heeft gemaakt nadat ik zei dat ze mocht gaan en ze kwam ook heel netjes weer mee toen ik aangaf dat we verder moesten dus toen was ik weer even trots. De meneer van de hond in kwestie vroeg aan me of Arya iets zou doen… omdat ik haar dus bij mij probeerde te houden toen we ze tegenkwamen, tot ik uitlegde dat ik wil dat ze bij mij blijft tot ik de ‘go ahead’ geef om te gaan en niet dat ik d'r bij me houd omdat ze agressief zou zijn ofzo, lol. Zoveel mensen vinden het dus echt doodnormaal om maar alles op elkaar af te laten rennen en als je dat niet doet, dat er dan wat mis is met je hond

Gewoon Wauw.
Maar ik probeer er toch wel aan te werken dat ze zolang mogelijk bij mij blijft en pas gaat als ik het zeg en weer meekomt als ik het zeg. Nog lang niet haalbaar in alle situaties (gister moest ik d’r echt zelf pakken en meenemen toen ze maar bleef rennen en spelen met 2 husky’s. Toen zat ze echt in het spel) maar ze doet het vaker wel als niet en dat is voor nu al iets waar ik heel tevreden mee ben en mag zijn denk ik

Deze keer ook te voet heen en terug gelopen naar de heide (normaal ga ik met de auto. Het is 5minuutjes lopen heen en terug wat ik normaal te lang vond omdat er dan te weinig tijd over blijft om haar lekker los te laten maar nu ze op 30min zit kan ik dat langzaam wel wat vaker doen en de auto laten staan. Dan doen we die keren gewoon een 20minuten rondje) langs de drukke weg enz, zodat we dat weer wat vaker meepakken en heb op de heenweg het gros van de tijd gewoon een hele slappe lijn gehad dus daar was ik ook heel blij mee

Een fijne wandeling dus weer achter de rug.
Natte hond spam
Ze staat lekker scheef en ongemakkelijk, maar ach hihi.
Vacht zie ik ook alweer wat langer worden op sommige stukken. Erg leuk om die verandering van vacht te zien met de tijd.
[ [url=m/rXES2c.jpg]Afbeelding[/url] ]