Ze zijn zo schattig zoë! Spijtig dat ik ze nooit heb kunnen ontmoeten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Van schreef:Ik laat alle pups testen bij embark. Qua kiezen welke pup aan te houden zie ik de testen meer als aanvulling. Bij twijfel kan het net de doorslag geven maar het bepaald zeker niet mijn keuze.
KimD schreef:Ik kies altijd eerst op karakter. Als de voor mij perfecte pup drager zou zijn zou ik hem daar niet om laten liggen maar aangezien wij kruisingen fokken zijn onze pups natuurlijk ook niet zo homogeenVan schreef:Ik laat alle pups testen bij embark. Qua kiezen welke pup aan te houden zie ik de testen meer als aanvulling. Bij twijfel kan het net de doorslag geven maar het bepaald zeker niet mijn keuze.
Bij ons juist andersom. Wij testen eerst om te kijken wat blijft. Een vrije uitslag heeft altijd voorrang op drager.
Bij het BC nest nu en dat in 2023 hoeft het niet. Die zijn beide vrij x vrij, dus kan ik de keuze echt maken op voorkeur pup.
Zeker in rassen zoals de BC & Aussie is het echt van belang om die strikte keuzes te maken. Wat mij betreft mag het regelement daarin ook vele malen strenger.