Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EmptyWords schreef:Lekker bezig Kim!
Ik.ga 11 juni een debutanten wedstrijd starten. Zolang de palen niet bevestigd zijn start ik nog geen officiële wedstrijden, maar het oefenen met de sfeer en mijn zenuwen zijn wel goed voor Bo
fannetje schreef:EmptyWords schreef:Lekker bezig Kim!
Ik.ga 11 juni een debutanten wedstrijd starten. Zolang de palen niet bevestigd zijn start ik nog geen officiële wedstrijden, maar het oefenen met de sfeer en mijn zenuwen zijn wel goed voor Bo
Ga je naar Almere? Daar ben ik ook. Samen met wat clubgenoten van Ede waarvan een deel nog nooit een wedstrijd gelopen heeft.
Wat Venlo betreft, Roetsj vond het lastig. Ze begon goed op zaterdag, 1e rondje moest ik haar corrigeren omdat ze een tunnel in wilde, toen liep ze even weg, maar daarna weer fijn opgepakt.
2e rondje lag ze weer bovenop de fotograaf, dus toen besloten het 3e rondje niet meer te lopen. Maandag 3 rondjes met speel gelopen, omdat ze weer de pretletter uit wilde gaan hangen, maar daarna dus fijn gelopen.
KimD schreef:Wat heb ik daaraan dan? Gaan ze een extra 'kneusjes klasse' toevoegen?ik laat me verrassen.
Er zijn trouwens ook echt een aantal honden van de large naar de inter klasse ingemeten. Ik ken er alleen al vijf, allemaal borders die large sprongen en nu naar inter verhuizen. Zelfs een Kelpie van large naar medium gemeten, was de orde van de dag.
KimD schreef:Wat heb ik daaraan dan? Gaan ze een extra 'kneusjes klasse' toevoegen?ik laat me verrassen.
Er zijn trouwens ook echt een aantal honden van de large naar de inter klasse ingemeten. Ik ken er alleen al vijf, allemaal borders die large sprongen en nu naar inter verhuizen. Zelfs een Kelpie van large naar medium gemeten, was de orde van de dag.
EmptyWords schreef:Die hele hoogte discussie ga ik me niet in mengen. Ik snap beide kanten. Ik heb gewoon een overduidelijke large hond.
Vandaag seminar gehad van Robin Ploegmakers. Bo vind andere locaties spannend. Nu voor het eerste langere stukken achter elkaar gedaan. Ze was moe, maar heeft haar best gedaan om toch door te gaan.
[ [url=m/SOv0EI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net echt zo
Levita schreef:EmptyWords schreef:Die hele hoogte discussie ga ik me niet in mengen. Ik snap beide kanten. Ik heb gewoon een overduidelijke large hond.
Vandaag seminar gehad van Robin Ploegmakers. Bo vind andere locaties spannend. Nu voor het eerste langere stukken achter elkaar gedaan. Ze was moe, maar heeft haar best gedaan om toch door te gaan.
[ [url=m/SOv0EI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net echt zo
Wat grappig!
Je liep bij mij in het groepje. Ik had Jazz mee, de Australian Shepherd.
Citaat:Voor Dana haar laatste wedstrijd, als laatste wedstrijd van haar agility carrière of als laatste wedstrijd als intermediate? Want wat als hoofd en hart iets anders zeggen? Ik was er vrij duidelijk in, als ze large gemeten zou worden is haar carrière ten einde. "Die korthaar heb ik voor de hobby & niet voor de sport!", iedereen die mij persoonlijk kent heeft me dat vast als eens een keer of twee of drie horen zeggen. En toen werd ze large gemeten tijdens de meest waardeloze meting die ik ooit heb meegemaakt maar werd afgetekend als large. Carrière is dus klaar, heel verdrietig, heel zuur maar niet het einde van de wereld want tijdens training blijven die latten lekker op 50cm liggen. En toen.. Toen zeiden talloze mensen dat ze makkelijk die 60cm kon springen, ze heeft er lol genoeg in. Twijfel twijfel en die is er nog steeds, als ik haar naar large zet, is het dan omdat ik zo egoïstisch ben en haar op wedstrijd wil starten? Of omdat zij het net zo leuk vind en op 60cm net zoveel lol heeft? Geen idee, hart en hoofd zijn het nog niet eens...
Licor schreef:Ik heb 19 juni de eerste debutanten wedstrijd.. ik heb er zoveel zin in! Op trainingen doet hij het echt zo goed.. maar ben benieuwd hoe hij de prikkels op zo'n dag gaat handelen