Eigenlijk zit altijd wel één van de ouders erbij te koekeloeren Maar ze hebben er altijd het volste vertrouwen in
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-19 17:34
Er is hier in de buurt een boa constrictor van bijna 2 meter lang ontsnapt. Zouden die ook valkparkieten lusten? Ik maak me weinig zorgen. Volgens mij zijn die beesten liever aartslui dan moe en het is nog op bijna een kilometer afstand. Bovendien kan ie niet door het gaas
Ik ben niet bang voor slangen, maar idd heb ik hem liever niet in huis
De kleintjes hebben de hitte weer goed doorstaan! Ik heb ze twee keer wat extra vocht gegeven. Helaas lijkt Yeti ze wat te plukken. Ik hoop dat hij daar snel weer mee stopt.
Vandaag was het baasje van Cinderella op mijn en mijn moeders verjaardag (oud klasgenoot en vriendin van mijn moeder) en ze zei dat cinderella het erg goed deed en haar kuif ook goed groeit! ze vond haar al erg groot in vergelijking met haar vorige valkparkieten
Hopelijk gaat yeti niet teveel snoeien aan de mooie veertjes van zijn babies.
Zij is bij jouw terecht gekomen omdat ik jouw fb pagina likete naar aanleiding van een goede eitjes slechte eitjes topic en toen zag zij ook jouw pagina haha wereld is zeker klein!
Even kroelen met baby 1 (Fenna) en baby 3 (nog naamloos). Het zijn echt zulke schatjes en nergens bang voor Er zijn nog enkele kleintjes uit dit nest te reserveren!
Oooh naamloosje is echt geweldig, nu al! Echt oliebol dat ik er nu nog geen mogelijkheden voor heb, anders zou ik graag als eerste vogel eentje hebben die tam is geboren maar helaas.
Bijzonder gezicht dit. Apart te zien dat bij Fenna de veertjes al echt veertjes worden en uitvouwen/ uitrollen. Terwijl bij naamloosje het eerder egelstekels lijken. Vanaf welke leeftijd gebeurt dit?
7 tevreden babies Al tel je er maar 6, het zijn er toch echt 7 Eentje lag er verstopt. Je kunt goed zien op welke volgorde ze geboren zijn
Ik weeg ze nu iedere dag om te kijken of ze voldoende aankomen, maar eigenlijk is dat niet nodig want ze groeien alle 7 als kool! Zo trots op mijn trio!