fannetje schreef:XxDiandraxX schreef:Hier groeid het dametje ook hard. Van 640gram dinsdag naar 770gram gisteren en vandaag 890gram..
Die gaat zeker hard. Hoeveel zitten er in het nest?
Ze is helaas alleen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxMariellexX schreef:
Ennasil92 schreef:[ [url=m/cQuxBX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R8jbds.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zxLXyY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XhCiH9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/m8zx24.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PFe0SF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ooc9lU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eclare schreef:Gefeliciteerd Ennasil!
Ik kom net dit topic ineens tegen en laat ik nou overmorgen mijn Friese stabij pup op mogen halen [ [url=m/EInQrr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is geboren op 5 december![]()
En is van hele goede vrienden van onze familie die in de buurt wonen dus ben ook sowieso elke week wel 1 keer langs gegaan en ga vanmiddag ook weer even kijken.
Zo leuk om ze zo op te zien groeien! Kan nu ook echt niet meer wachten!
Bamorka schreef:Gefeliciteerd Ennasil & fannetje!!
Eclare wat een knapperd!
Hier is Zina inmiddels 1 week bij ons en het gaat echt super!
[ [url=m/L1GU4I.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T0OhNT.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pSmacf.png]Afbeelding[/url] ]
kiwiwitje schreef:Diandra, jouw pup groeit inderdaad hard!
Hoe hebben jullie eigenlijk de namen voor jullie honden/pups bedacht? Roepnamen vooral haha.
kiwiwitje schreef:Mila en Mika zijn beide leuk! Hopelijk pas het bij de pup!
Hoe oud is de pup nu? Hopelijk zakt de koorts snel.
Hier lijkt toch geen hooikoorts te zijn. Normaal ben ik er dan wel vanaf als het regent. inmiddels regent het al 3 dagen en ik snotter nog steeds..
fannetje schreef:Diandra, dat verklaart wel haar harde groei. Ze mogen dan wel opletten dat het geen zwemmertje wordt. Dan wordt de pup namelijk te zwaar (in verhouding tot de pootjes) om zelfstandig op zijn pootjes te kunnen staan en zal er hulp moeten komen. Ik heb dit in het verleden wel eens gezien bij 1 en 2 lingen in een nest (toen ik nog op bij de DA werkte).
Kaus schreef:Dat tongetje![]()
Hmm hoger maken is het niet zo zeer. Als het te hoog is (hebben al twee hekjes op elkaar gezet) dan ramt ie er wel gewoon doorheen. Hij is laatst zelfs op magische wijze uit de bench gekomen![]()
En onze trap is niet geschikt voor een vast traphekje omdat ie aan één kant open is. Tenzij jullie daar toevallig iets voor weten?
In de bench slapen gaat ook al veel beter. We zetten m alleen in de bench wanneer we zeker weten dat ie kapot is. Bijvoorbeeld na een bezoekje winkelcentrum of wanneer ie al een paar uur niet heeft geslapen. Dan zetten we hem erin en gaan wij er voor zitten tot ie slaapt. Af en toe wordt ie wel wakker maar dan is ie te moe om een drama er van te maken.