Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dankjewel voor de tips. Vandaag is ze al minder bang. Het is een vrij eenkennig hondje dus het is natuurlijk ook wennen aan mij. Ik wil haar absoluut niet heropvoeden hoor, maar ik wil me niet laten meeslepen aan de lijn en ik vind wel dat een hondje gewoon moet luisteren.
maar ze went al meer aan mij en ik mocht haar nu al op haar buikje aaien en ze was erg vorlijk toen ik vanochtend van de trap kwam. We moeten even aan elkaar wennen
Maar daarom vielen we er op. Zo lelijk dat het bijna mooi is. Beide waren ze meer richting de tea-cup chi's, met bijbehorende gezondheidsproblemen. Zo had het reutje een te klein bekje voor zijn tong, waardoor die altijd zijn tong naar buiten stak en hebben beide uitpuilende oogjes en dus last van traanoogjes. Gelukkig zijn ze net een klein slagje groter dan de gemiddelde tea-cup. Ik ben absoluut niet voor het fokken van hele kleine formaatjes, maar Lily is per toeval bij ons terecht gekomen en na een check bij de dierenarts, gezond genoeg bevonden. Behalve dat ze haast geen tanden meer heeft, helaas, op vier tandjes na, dus ze kan geen hard voer eten, maar ze krijgt vers vlees en dat bevalt haar prima. Helemaal gek als ze eten krijgt. Dan jankt ze hard!
Dan zet ik haar er natuurlijk meteen af, want dat mag niet, maar ik vind het wel grappig dat het kleine ding praatjes heeft naar een voor haar veel grotere hond

alleen dan in de pup versie 
dacht dat ze onderzocht was om te fokken. Zo las ik het.

Dan is hij eindelijk niet meer alleen.