Fosco schreef:@Roosch, Weet niet of je binnen of buiten foto`s wilt maken maar in het geval van binnen zorgen voor zoveel mogelijk licht in huis, aldus het liefst een grotere ruimte met veel lichtinval door een raam overdag. Foto`s op ooghoogte en iemand die ze afleidt is altijd handig. Ik doe het wel altijd alleen en dat is altijd erg grappig omdat het nooit lukt zoals ik wil haha!
Ik dacht redpoint omdat ik het nu al zo donker rood vind op het neusje, als dat nog een paar jaar door kleurt moet dat haast wel redpoint worden haha! Maar zoveel verstand heb ik er nog niet van hoor hihi creampoint kan ook heel goed.
Ik heb altijd wel gefotografeerd maar met kattenfotografie helaas niet zoveel ervaring. Ik heb een tijd geleden mijn portretlens verkocht maar mijn camera gehouden, en nu heb ik een simpel lensje van een vriendin geleend om me morgen uit te leven.
Ik heb in gedachten om de keukentafel tegen de muur aan te zetten (vlak naast het raam), maar ik hoop maar dat ik genoeg lichtinval heb. Verder ben ikzelf niet zo gek groot, dus op ooghoogte komt het goed.
Als achtergrond heb ik een zwarte plaid gekocht die ik tegen de muur aan plak met tape.
Qua accessoires heb ik 2 neprozen en een rieten mandje wat ik wil inzetten, maar niemand tot mijn beschikking om ze af te leiden. Op hoop van zegen maar. 
Wat een snoepige foto's komen er voorbij.
Wat zal het moeilijk zijn om zolang te wachten, haha.