Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jis_ schreef:![]()
![]()
Ik vind dit zo'n geweldig ras. Eindelijk is het bijna zover dat hier ook een Coon komt.
Eerst 1 en dan zien we wel hoe het loopt. Heb ook 2 schatten van honden en ben veel thuis.
Heb flink lopen speuren op internet naar een goede fokker die mij aansprak. Dacht dat zij begin volgend jaar pas weer kittens zou hebben maar na een mailtje gestuurd te hebben kwam ik er achter dat ze nu 2 pasgeboren nestjes heeft. Over 2 weken gaan we kijken. Qua kleur maakt het mij niet zoveel uit, natuurlijk heb ik en mijn gezinsleden zo onze (uiteenlopende) voorkeuren maar of het katje qua karakter bij ons gaat passen vind ik net even belangrijker.
De eerste krabpaal staat al te wachtenen er is er nog 1 in de maak.
daantjuhhh schreef:Ik hoorde wel dat ze beter een maatje erbij kunnen hebben, dus ik wilde er een asiel kat ofzo bij doen.
Ik weet niet of een coon en htk samen gaan?
S_en_Z schreef:Jis_ schreef:![]()
![]()
Ik vind dit zo'n geweldig ras. Eindelijk is het bijna zover dat hier ook een Coon komt.
Eerst 1 en dan zien we wel hoe het loopt. Heb ook 2 schatten van honden en ben veel thuis.
Heb flink lopen speuren op internet naar een goede fokker die mij aansprak. Dacht dat zij begin volgend jaar pas weer kittens zou hebben maar na een mailtje gestuurd te hebben kwam ik er achter dat ze nu 2 pasgeboren nestjes heeft. Over 2 weken gaan we kijken. Qua kleur maakt het mij niet zoveel uit, natuurlijk heb ik en mijn gezinsleden zo onze (uiteenlopende) voorkeuren maar of het katje qua karakter bij ons gaat passen vind ik net even belangrijker.
De eerste krabpaal staat al te wachtenen er is er nog 1 in de maak.
Karakter kan de fokker vaak wel aardig beoordelen. Red was vanaf jongs af aan al een plakkert en speelde heel veel met zn broer. Xena was de kleinste kitten en lag al redelijk vaak apart te kijken naar de rest die ruwer speelde. Die speelde niet zoveel.
Had verwacht dat zij heel timide zou blijven.. fokker zei dat t nog wel om kan slaan en zij is nu degene die nu als een malloot muisjes apporteert en afentoe in standje crazy als een gek door het huis rent en stuitert terwijl haar broer wel speelt maar veel rustiger is en beetje relaxed gaat liggen kijken.
Wil afentoe wel mee apporteren maar heeft t na een paar x wel gezien terwijl k soms van haar gek wordt.. hahaha
Chiave schreef:Gaaf dat je voor een coon gaat! Cattery Ongermuscoons is ook een leuke fokster! (:
Chiave schreef:Gaaf dat je voor een coon gaat! Cattery Ongermuscoons is ook een leuke fokster! (:
daantjuhhh schreef:Ja Jis, ik woon alleen he, dus ik ben eigen baas.. haha.
Wat tevens ook meteen heel gevaarlijk is (neem altijd alles mee wat zielig of lief is..)
daantjuhhh schreef:Haha, Gaby dat is een hele goede tip!
Anders kom ik straks met een Noor en een Coon thuis.. haha.
Ik heb ook nog even tijd.
1 feb krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis en tegen die tijd als het klaar is wil ik graag een maatje! of in dit geval 2 maatjes..