Ah die km had onscras ook. Helaas keurt ze niet zoveel in NL
Thesserd
Geplaatst: 29-11-15 11:57
Gisteren clubmatch gehad. Toch echt veel leuker dan gewone shows Lois heeft een grote break gehad... Die was duidelijk niet op haar gemak op shows, wilde dan ook niet lopen e.d. clubmatch is rustiger relaxter, dus we dachten; laten we het gewoon weer eens proberen. Het ging echt heel goed ze was super vrolijk in de ring, heel goed op mij gefocust en constant aan het kwispelen. Resultaat; reserve teef
Dotan (altijd vrolijk, doet niet zo moeilijk ) werd tweede jeugdreu. De nummer 1 was erg mooi. En Dotan is half uit vacht wordt echt flink kammen en wassen voor de winner om alles er uit te krijgen
essiesilly
Geplaatst: 29-11-15 18:38
Gefeliciteerd thesserd! Ik ga ook wel even naar de winner denk ik.. Heb vrijkaarten
Ik ben vrijdag op de holland cup, met Gizmo in tussenklasse en chulo (spaanse waterhond) in veteranenklasse. Zondag op de winner met dezelfde honden en nog een kamp. teef spaanse waterhond.
Wauw Donja, je bent goed vertegenwoordigd dus tijdens de Winner. Spannend
Wij hebben alleen Dotan ingeschreven voor beide dagen. Lois vindt zo'n show toch veel te druk. Ik verwacht niet dat we winnen met Dotan gezien de concurrentie... maar wie weet