Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
die laatste twee meter zijn schijnbaar erg moeilijk. We gaan nu elke keer als ze loslaat het apport samen halen, dan pakt ze hem wel netjes en geeft ze het af, maar de link naar het meenemen tot het einde valt maar niet.
mijn schoonouders hebben altijd veel honden gehad en nu nog 3, waarvan 2 jonge honden. Nu mijn schoonvader nog maar alleen is, werd dat toch een beetje veel en is de whippet van 1.5 tijdelijk bij ons. Als het te doen is met drie honden mag ze blijven
, anders moet ze helaas worden herplaatst. Wel lastig, het was echt het oogappeltje van mijn schoonmoeder. Ikke89 schreef:Vandaag heerlijk getraind met allebei de heren. Ze vinden het zo leuk om te werken!
Op de foto's hieronder Clooney die de oefening ''Metaalapport over de horde'' doet. Hij loopt op dit moment in de FCI Obedience 2. Volgende week hebben we onze eerste wedstrijd!
[ [url=m/Zn0cZa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gK3PGe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk om ook eens die tak van sport te zien! 

Uiteraard gaan mijn pa en vriendlief wel mee ook, zo los zou ik 't niet durven.
Wat een viezerik is het toch, alle soorten mest zijn volgens haar een delicatesse..
Galeo schreef:Leuk dat Clooney het zo goed doet op wedstrijd! Vonden ze het niet raar al die vreemde dieren
Haha, hier zou ik niet naar de zoo met de Corgi's moeten gaan, denk dat ze onze oren zouden afblaffen 
We pakken her en der een lesje agility mee - vooral toestelgewenning, dus tunnels etc. Vandaag ook enkele dingen los gedaan. Jeetje, wat is ze flink!! Zo aandachtig, netjes bij baasje en ze doet alle toestellen gewoon in één keer. Apetrots!!
Echt niet normaal. Weegt even veel als Ophélia, die eind juli 2 wordt
Het is wel een flinke eter, maar krijgt voldoende beweging. Ze heeft echt mega poten vergeleken met Ophélia. Het gaat gewoon echt een grote, zware Cardigan worden terwijl Ophélia eerder het lichtere type is.

Ziet er goed uit met die tunnel!