Flux schreef:Net gehoord dat alle 7 pups voorspoedig geboren zijn vanochtend!! 5 meiden en 2 heren!
Proficiat!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Kiimm
Heerlijk samen er op uit. Geboft met het weer ook deze week. Veel plezier nog!
LaPluche
Ohhh wat een leuk nestje![]()
MarlindeRooz
Een vuller vullen en eventueel invriezen om ‘m lekker bezig te houden. Gepureerde groenten, fruit, kefir oa is daar prima geschikt voor - of idd als ijsblokjes aanbiedenGedroogde snacks zijn ook prima tussendoortjes; daar iets van uitzoeken waar hij wat langer mee bezig is bv. Heel veel snacks zijn redelijk vet arm en passen normaliter wel in veel diëten.
PSvanLot
Hier geef ik eigenlijk geen varkens snacks, gewoon puur omdat we al genoeg keus in andere diersoorten hebben en genoeg afwisseling aanbieden. Dus het is inderdaad echt geen Must qua diersoort om te geven met de hoeveelheid aan keus die er tegenwoordig is onder de gedroogde snacks. Wij geven bv. Verschillende vis soorten, rund , buffel, kameel, kalkoen, struisvogel, eend, lam, gans, konijn, wild zwijn, paard, hert en dan van sommige dingen met vacht ook, en dan vergeet ik er vast nog een paar haha. Dat vind ik dus wel al genoeg afwisseling an zich bovenop wat ik nog met Food Enrichment doe; voer snoepjes, vullers, likmatten e.d.
--
Hier een paar heerlijke wandelingen achter de rug, al merk ik wel dat Arya last begint te krijgen van het weer icm d'r vacht. Rui is wel begonnen, maar dat gaat nog niet snel genoeg met hoe we opeens al tegen de 20 graden aantikken qua temperaturen - en 's nachts nog rond de 0, lol.
Gister een rondje van 5km gelopen, genoten van het late middag zonnetje, veel bosgebied en rust + het water bij de Roode beek op de heide, wat Arya enorm kon waarderen haha. Vandaag een ronde gelopen van 7,6km, samen met KimmeL & Koda.
[ [url=m/4ipzYK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KDGRhI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morgen rust dagje (& voor mij sportschool) en dan komt zaterdag Cupcakes richting het Zuiden dus dan staan onze dagen ook vol gepland met haar en KimD
Sem_ schreef:Misschien bij hondenschoolonline?
Edit: https://www.hondenshop.nl/product-categ ... acks-hond/
Mooie honden hoor LaPluche!