Op deze foto kun je bij Dexter ook de ribben zien. Is ook niet de dikste.

Galaika, wij willen Troy foto's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Die is echt niet te mager hoor IantheZeker niet in de houding waarin hij staat. Dan zie je gewoon snel ribben.
Zoe_97 schreef:Ik zie niet waarom ianthe dat niet zou mogen zeggen?
Ik vind je hond ook te mager loolotte..
Kaus schreef:Ik ken Braccos niet in het echt maar als ik ze zo op internet zie is het vooral een hoop huid over een strakke hond. Niet gek dus dat de ribben zichtbaar worden wanneer die huid strak wordt getrokken.
Volgens mij is de hond van Lotte nog geen jaar? (Kan zo snel niet terugvinden) dan zie ik ze liever wat slank dan te vet. Hij heeft ook zichtbaar goedgevulde dijbilletjes en schouders. Vreet dus niet zn spieren aan.
Ik vind m er prima uitzien.
Loolotte schreef:Zoe_97 schreef:Ik zie niet waarom ianthe dat niet zou mogen zeggen?
Ik had juist van jou verwacht dat je beter mee had gelezen dan dithij is absoluut wel te mager. Dat weet ik ook wel, hoef dat niet van iedereen te horen en al helemaal niet dat hij te weinig krijgt?! Ik doe gvd alles voor die hond, heb in 7 maanden vaker een dierenarts gezien dan de overige 15 jaar dat ik beesten heb en hij komt niks te kort, vind t echt belachelijk dat je op zo'n toon gaat oordelen zonder überhaupt de moeite te nemen om ernaar te vragen.
Ianthe schreef:Gelukkig kunnen we allemaal onze eigen mening hebbenIk vind hem wel te mager, er kan zeker wel wat meer bij. Dat heeft niets te maken met hoe die staat. Zoals ik al zei, op deze leeftijd moet je ze ook gewoon veel meer geven. Mijn Weim at op deze leeftijd 1,5 kg vlees per dag zodat ze er normaal uit zag... Maar goed, ga er ook geen hele discussie over houden, gaf alleen mijn mening zoals iedereen dat hier mag geven. Als ik een hond veels te dik zou vinden, zou ik dat ook zeggen. Wil je dat niet horen, dan zet je mij in de negeer, ook prima;)
Loolotte schreef:Zoe_97 schreef:Ik zie niet waarom ianthe dat niet zou mogen zeggen?
Ik had juist van jou verwacht dat je beter mee had gelezen dan dithij is absoluut wel te mager. Dat weet ik ook wel, hoef dat niet van iedereen te horen en al helemaal niet dat hij te weinig krijgt?! Ik doe gvd alles voor die hond, heb in 7 maanden vaker een dierenarts gezien dan de overige 15 jaar dat ik beesten heb en hij komt niks te kort, vind t echt belachelijk dat je op zo'n toon gaat oordelen zonder überhaupt de moeite te nemen om ernaar te vragen.
Loolotte schreef:Hou die vooral lekker voor je Ianthe.
Gefeliciteerd met Skip
Simoonzel, ik neem hem wel eens mee hoor! En ik denk dat hij Popo heel gezellig zou vinden
Nynkster schreef:Ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat iedereen het het beste met zn viervoeter voor heeft. Eigenaar zal zelf ook in de gaten houden. En zoals ze schrijft houd de dierenarts het ook in de gaten. Als dieren groeien kunnen ze ineens de lucht in schieten dat er niet tegenaan is te voeren.
Kiwiwitje natuurlijk was ik het niet vergeten! Je zet het hier wel snel neer he!! Hopen op mooie puppies!!!
Gefeliciteerd met behalen van de cursus!