Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Van waar komen die nu ineens?
Of heb ik iets gemist?
. Daar ook meteen gekeken voor die Anti-myiasis van Beaphar, maar dat hadden ze niet. Daarna naar de apotheker gereden op hun aanraden, daar een hele zoektocht maar ook zij konden er niet aan geraken. Daarna naar de Aveve geweest op hun aanraden, maar ook daar konden ze het niet krijgen
. Straks maar eens online bestellen..
_Tarzan schreef:Haha verleidelijk he Esther, mijn vriend zegt ook nu maar even geen konijnen erbij, na je bevalling weer![]()
We zitten duidelijk niet op 1 lijn
Sowieso kijken of die 3 straks samen kunnen aangezien Puk en Pepper allebei pittige dames zijn anders moet er wel minimaal eentje bij voor Pukje!
Moppie, volgens mij was de nomyasis spray beter dan die wat je in de dierenwinkel vindt. Nomyasis krijg je geloof ik via medpets
Coconut schreef:_Tarzan schreef:Haha verleidelijk he Esther, mijn vriend zegt ook nu maar even geen konijnen erbij, na je bevalling weer![]()
We zitten duidelijk niet op 1 lijn
Sowieso kijken of die 3 straks samen kunnen aangezien Puk en Pepper allebei pittige dames zijn anders moet er wel minimaal eentje bij voor Pukje!
Moppie, volgens mij was de nomyasis spray beter dan die wat je in de dierenwinkel vindt. Nomyasis krijg je geloof ik via medpets
Nee hoor, beide flessen bevatten exact dezelfde hoeveelheid bestanddelen. Alleen is de Beaphar goedkoper
. Maar in de Aveve hebben ze gebeld naar Beaphar zelf om het even te vragen, en daar zeiden ze dat de Anti-myiasis van Beaphar niet getransporteerd mocht worden in België en ze het enkel in Nederland verkochten..
Daar heb je ook gelijk in maar heel de dag in de weer zijn met de konijnen lijkt me ook niet het beste plan als je hoogzwanger bent of een kleine spruit in huis hebt..

. Word wel doodmoe van al die pretnesten
Wil niet dat je er problemen mee krijgt..
Ook een manier om je vee te verkopen
, en het is niet de enigste
. 
_Tarzan schreef:Oeh Eoweyn dus de beessies komen al snel vrij voor adoptie? (Heb je enig idee wanneer de konijnen eventueel vrij komen?)![]()
Rebecca, vreselijk he! Hier in het zuiden valt het eigenlijk wel mee op MP, ben alleen wat oeps-nesten of hobby-nesten tegen gekomen
ze zullen ook wel een post aanmaken op de knaller Facebook pagina. Ze zijn wel allemaal heel leuk hoor, ik waarschuw je
Jannickee schreef:Eoweyn zitten wel knappies tussen
Dit is ook een leuk koppeltje [naam]! Of wil je graag jonkies?
https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr