Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tarzan schreef:Haha verleidelijk he Esther, mijn vriend zegt ook nu maar even geen konijnen erbij, na je bevalling weer![]()
We zitten duidelijk niet op 1 lijn
Sowieso kijken of die 3 straks samen kunnen aangezien Puk en Pepper allebei pittige dames zijn anders moet er wel minimaal eentje bij voor Pukje!
Moppie, volgens mij was de nomyasis spray beter dan die wat je in de dierenwinkel vindt. Nomyasis krijg je geloof ik via medpets
Coconut schreef:_Tarzan schreef:Haha verleidelijk he Esther, mijn vriend zegt ook nu maar even geen konijnen erbij, na je bevalling weer![]()
We zitten duidelijk niet op 1 lijn
Sowieso kijken of die 3 straks samen kunnen aangezien Puk en Pepper allebei pittige dames zijn anders moet er wel minimaal eentje bij voor Pukje!
Moppie, volgens mij was de nomyasis spray beter dan die wat je in de dierenwinkel vindt. Nomyasis krijg je geloof ik via medpets
Nee hoor, beide flessen bevatten exact dezelfde hoeveelheid bestanddelen. Alleen is de Beaphar goedkoper
_Tarzan schreef:Oeh Eoweyn dus de beessies komen al snel vrij voor adoptie? (Heb je enig idee wanneer de konijnen eventueel vrij komen?)![]()
Rebecca, vreselijk he! Hier in het zuiden valt het eigenlijk wel mee op MP, ben alleen wat oeps-nesten of hobby-nesten tegen gekomen
Jannickee schreef:Eoweyn zitten wel knappies tussen
Dit is ook een leuk koppeltje [naam]! Of wil je graag jonkies?
https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr