Sorry, deze moet ook even. Nog hoger!!! Knappe vogel
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lukasje schreef:Bij ons hangt het er een beetje vanaf.
Volgend weekend gaan we voor 3 dagen naar de Veluwe en de honden gaan mee. Elke dag komt er iemand om de paarden, vogels, vissen en katten te voeren en verzorgen.
Vaak zijn we ook op wedstrijdweekend. Dan vertrekken we vrijdagnamiddag en komen zondag in de vooravond weer thuis. Meestal is dat binnen anderhalf uur rijden en dan rijd ik zaterdag over en weer naar huis; of zaterdag en ga zondagochtend erg vroeg weer naar de wedstrijd. De honden zijn dan steeds bij mij.
Gaan we op vakantie waarbij de honden thuis blijven, zoals we eind augustus bv een weekje weg gaan, dan komt er een vaste oppas in huis wonen.
Het blijft een heel geregel hoor. Mijn man heeft het er niet zo moeilijk mee maar ik kan mijn beestjes slecht achter laten. De honden en katten naar een pension brengen zou ik niet kunnen, dan heb ik echt geen rust op vakantie.
Mijn man zou ook met een gerust hart van vrijdag tot zondagavond kunnen weg blijven maar ik dus niet.
Meliaforever schreef:Lukasje schreef:Bij ons hangt het er een beetje vanaf.
Volgend weekend gaan we voor 3 dagen naar de Veluwe en de honden gaan mee. Elke dag komt er iemand om de paarden, vogels, vissen en katten te voeren en verzorgen.
Vaak zijn we ook op wedstrijdweekend. Dan vertrekken we vrijdagnamiddag en komen zondag in de vooravond weer thuis. Meestal is dat binnen anderhalf uur rijden en dan rijd ik zaterdag over en weer naar huis; of zaterdag en ga zondagochtend erg vroeg weer naar de wedstrijd. De honden zijn dan steeds bij mij.
Gaan we op vakantie waarbij de honden thuis blijven, zoals we eind augustus bv een weekje weg gaan, dan komt er een vaste oppas in huis wonen.
Het blijft een heel geregel hoor. Mijn man heeft het er niet zo moeilijk mee maar ik kan mijn beestjes slecht achter laten. De honden en katten naar een pension brengen zou ik niet kunnen, dan heb ik echt geen rust op vakantie.
Mijn man zou ook met een gerust hart van vrijdag tot zondagavond kunnen weg blijven maar ik dus niet.
Ik durf ze ook niet zo goed uit handen te geven.![]()
Henst, ik denk dat zo'n gritsteen genoeg is. Zelf heb ik een gritsteen, maagkiezel en grit apart.
Gefeliciteerd met Halo!![]()
Raar beest
[ [url=m/uA09NL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sabini schreef:Oeh ik ben ook benieuwd naar Kiki in dr volwassen pak!
Heb voor mijn parkietjes afgelopen weekend een inieminie klimrekje gekocht. Rico vond de schommel gelijk leuk (leuk genoeg om te slopen). En Finky zat er gisterochtend op waarbij hij liet horen hoe goed hij al "kusje" kan zeggen. Dat laatste moest ik natuurlijk even vastleggen
![]()
Zie hier het filmpje:
[ Video ]
amandananana schreef:Ja klopt; de Ferplast Guiletta (grootste versie). En ja mn parkieten slopen graag de randjes. Maar als het echt niet meer kan koop ik gewoon een nieuwe Guiletta.Heb jij trouwens die kooi met hout aan de randen? Eten je parkietjes daar niet aan? Ik wil die ook heel graag maar twijfel over het hout..
Meliaforever schreef:Hij is van augustus 2017 en hij praat nu sinds maart. Dus toen was hij 7 maanden oud. Filmpjes van youtube hebben daar overigens ook een grote rol bij gespeeld. Mijn parkieten claimen mijn telefoon zodra er geluid uit komtWat super leuk Sabini!! Met welke leeftijd begon hij met praten?
Lukasje schreef:Alweer al etend![]()
Basilicum en wortel stonden op het menu vandaag:
[ [url=m/kF0s6m.jpg]Afbeelding[/url] ]
En tòch moeten ze beide dàt sprietje
[ [url=m/SMDDjn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Effie stretchen
[ [url=m/5SZxRJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Meliaforever schreef:Lukasje schreef:Alweer al etend![]()
Basilicum en wortel stonden op het menu vandaag:
[ [url=m/kF0s6m.jpg]Afbeelding[/url] ]
En tòch moeten ze beide dàt sprietje
[ [url=m/SMDDjn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Effie stretchen
[ [url=m/5SZxRJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jamjam, bij mij slopen ze het altijd meer dan dat het op eten. Bij jou ook? Aan wat voor ding heb je het zitten?