Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaplaars schreef:Hoe is het met alle poedels?
Kiekeboefje: hoe is het met Boris? Had jij niet ook een nestje op de planning staan?
Kiekeboefje schreef:Op de foto het vorige nestje van ruim 2 jaar geleden![]()
Puck is een sable abrikoos met wit kleine middenslag en Bas is een Abrikoos kleine middenslag!
[ Afbeelding ]
Kiekeboefje schreef:Kaplaars schreef:Hoe is het met alle poedels?
Kiekeboefje: hoe is het met Boris? Had jij niet ook een nestje op de planning staan?
Wat lief dat je dat vraagt! Het gaat goed met Bor, waarschijnlijk moet de teen in de toekomst geamputeerd worden, maar dat is dan ook voor het beste! Hij heeft geen ontsteking meer en het klauwtje ziet er rustig uit. Het gaat de goede kant weer op!
Ik ben wel begonnen met hem probiotica bij te geven, drie antibiotica verder…
Wat word Doux groot alweer! Maak je niet te druk om het magere, Pepper is pas sinds twee maanden goed op gewicht en die is nu ruim 2 jaar.
Ik wil heeeel graag begin 2025 een nestje fokken. Puck moet als eerste loops worden
Wijslander, fijn dat Dolci begint te wennen! Het is ook een heel proces..
Ohhh een hele knappe Guusje!
Ik deel ook nog even een Boris foto
[ Afbeelding ]
Mizora schreef:Ik had eerst de Aesculap Exacta (2.4cm breed) en later heb ik die ingeruild voor de Aesculap Akkurata (4cm breed). De Exacta is fijner voor de voetjes, maar in die tijd moest ik de hele hond er mee scheren in blokken van maximaal 8 minuten, omdat ze geen luidere scheerapparaten verdroeg en bij langer scheren aanvallen kreeg, dus de iets bredere scheerkop was toen wel erg fijn. Beide zijn erg geschikt voor de snuit.