Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loez schreef:Toevallig net nog met zenna gehad. Normaal kom ik nooit mensen tegen maar weet dat ze Idd in her donker nogal fel reageert. Niet alleen meer in het donker trouwens.... Volgende trainingspunt. Nu waren het mensen van een bedrijf die gingen pauzeren. Heb haar al blaffend mee de andere kant op genomen tot ik haar aandacht had ( ruim 40 meter) en daarna met de lange lijn stap voor stap ontspannen terug. Dus raakt ze gespannen, stoppen, paar stappen terug en opnieuw. Nu herstelt ze veeeeeel sneller als eerst, dus met een minuutje of 10 zat ze op 3 meter afstand rustig te kijken. Terwijl 1 van die mensen haar continu probeerde te lokken. Roepen en pssssst geluidjes maken.
Ook meer prikkels dan normaal want een hoop volk had pauze en was afgewerkt. Dus voor ons doen heeft ze dit super gedaan! Maar dit ga ik dalijk wel met een voor mij bekend persoon trainen. Aan 1 kant schrikt het direct af, loop dagelijks na 10 u in m'n uppie op het industrie, want ze hangt wel direct blaffend in de lijnmaar zo heftig hoeft ook weer niet.