Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GJ9 schreef:Bij Chihuahua's is het alleen de grootheidswaanzinMaar eigenlijk zijn het super makkelijke hondjes. Ook mensen die totaal geen verstand van een hond hebben kunnen een Chihuahua houden zonder dat de boel afgebroken wordt, ze passen zich heel makkelijk aan (soms ook zielig, sommige mensen kunnen beter geen hond nemen).
Limoen schreef:GJ9 schreef:Bij Chihuahua's is het alleen de grootheidswaanzinMaar eigenlijk zijn het super makkelijke hondjes. Ook mensen die totaal geen verstand van een hond hebben kunnen een Chihuahua houden zonder dat de boel afgebroken wordt, ze passen zich heel makkelijk aan (soms ook zielig, sommige mensen kunnen beter geen hond nemen).
Dat is zeker waar. Maar als je ze een beetje opgevoed wil hebben vind ik het geen makkelijke hondjes hoorDie van mij tenminste niet
Heb er wel wat mee te stellen gehad.
Die rare langpootmug is veel makkelijker qua opvoeding. Alleen die heeft weer veel meer nodig en een heel aparte benadering.
Limoen schreef:Teef liever en rustiger... Haha. Ik zou voor een reu gaan. Bij chihuahua's zijn reuen vaak veel liever en makkelijker.
Ik heb hier ook een teef en een reu. De teef is echt heel pittig. Kan echt een heks zijn. De reu is echt veel makkelijker, liever en aanhankelijker.