Ook Sam is bevallen van 7 kittens pff wat veel weer
nu hebben we 14 super kittens die liggen te drinken bij hun moeder.
heb met mijn moeder overlegt en dr overgehaald in plaats van 7 weken dat ze bij 9 weken pas weg gaan. Had langer gemoeten maar t is beter dan 7 weken toch?
Froukje
Forever young
Geplaatst: 26-03-15 09:56
Spoiler: Als je ze nu dan ook eens laat steriliseren..
Hoop dat jullie er fijne baasjes voor vinden.
Onwijs knappe foto's weer!
Aylel, zou ze niet gewoon de kittens beschermen? Zal vast wel beteren als die straks weg zijn en moeders zelf geholpen is!
Awh Sienna d'r oogje zit helemaal dichtgeplakt maken het steeds schoon met een vochtig schoon doekje maar het blijft ontstoken.
Yom
Geplaatst: 26-03-15 10:33
dan moet je even om Gentapolycort vragen. Kreeg ik ook mee na lange tijd aanmodderen met Aureomedcyn en nog een andere en dat hielp totaal niet. Genta was echt een verademing
yvanna
Geplaatst: 26-03-15 11:57
Celine_Famke schreef:
Awh Sienna d'r oogje zit helemaal dichtgeplakt maken het steeds schoon met een vochtig schoon doekje maar het blijft ontstoken.
Doe je t met normaal water? Wat beter helpt is water koken en even laten staan tot het lauw is en dan voorzichtig deppen
Yom
Geplaatst: 26-03-15 12:16
lekker ding alarm
Paulaaa
Geplaatst: 26-03-15 20:03
Vandaag weer nieuwe foto's ontvangen 7 weekjes oud!
Ben heel benieuwd hoe de kleur uiteindelijk gaat worden, fokker denkt cream
Truffel is vanavond opgehaald en is nu naar een lekker forever home! Hier gaat nu de zoektocht wat actiever van start naar een creampoint ragdoll poes zonder fokverbod.. Wish me luck haha!
Mocht ik nog een kitten tegenkomen die geen creampoint is maar mijn hart steelt ben ik daar ook niet moeilijk in overigens, maar vind dat zo'n prachtige kleur!
Wat mij heel erg opvalt tussen de kittens is dat de helft heel licht rood is en de andere helft donker rood (en natuurlijk zwart en lapjes) blijft dat denkje zon groot verschil of zie je g later niet of bijna niet meer
yvanna
Geplaatst: 27-03-15 10:32
De vacht zelf is ook heel anders
Ik denk dat t blijft want r lopen hier 2 rode katers ene licht andere mooi donker (mooi omdat hij ook n mooie bouw heeft hij is gezond hij is namelijk van de buren en denk dat t van die kater is)
Op de foto heb ik ze een beetje raar vast dit deed ik alleen voor de foto. Ze liggen gewoon op mijn hand.