Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

al laat hij zich soms wel van zijn kroon stoten door Knox!
....
Splash_ schreef:Loes, hij geeft nog steeds aan dat hij te groot is. Op photobucket bij instellingen (even via de pc) aangeven dat je max 800x600 wil uploaden, altijd.
Ik zie Vega wel als ik er op klikVerliefd op zijn super lieve koppie.
Alleen snap ik niet waarom hij via de app bij mij dat niet doet afentoe
......of ik ben stom of mijn photobucket werkt niet meer....maar goed.....heb normaal altijd via forums met photobucket via pv gewerkt, ging ook altijd goed. Maar wilde het nu via de telefoon doen, stuk makkelijker dacht ik haha!

.
Als Gaia er niet meer is, gaan we kijken hoe het gaat en of alles samen los kan. Maar ik heb niet het idee dat ze het erg vinden, ze hebben lekkere mandjes, speeltjes en dozen.
Ontsmetten gaat steeds sneller, da's wel lekker. Is toch een hoop werk steeds!

Splash_ schreef:Danku, niks ernstigs hoor alleen maar positief hopelijk
Toch is het ook wel handig zo'n kattenkamer, maar hier geen mogelijkheid toe en zou ik ook niet willen.
Las gister op het Amerikaanse sphynx forum dat er een sphynx was vermoord door haar eigen 2 honden. Nachtmerrie

Op bezoek geweest bij nicht van m'n moeder die een kitten had die een stoeimaatje in me zocht (en vond
) en behalve mijn handen ook mijn armen (velletjes, autsj!) en zij (lief bedoeld, ze wilde mijn vetjes leegprikken
).
Ben pas geleden weer naar mijn ouders verhuisd waar mijn dames weer lekker naar buiten toe mogen. In Assen was die kattenkamer een echte opluchting. Ze hadden daar lekker hun eigen plekje met alles (voer, water, kattenbakken, grootste deel van de krabpalen, allemaal mandjes)