Sphynx liefhebbers, wie o wie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gaia

Re: Sphynx liefhebbers, wie o wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:49

Hihi, er zijn er hier 3 die dat denken :)F :D

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:22

oh mooie zwarte!

Ik heb nieuwe foto's gekregen....en gewicht update.....hij weegt al 174 gram.....geboorte gewicht was 96 :)

Zal zo ff kijken of het plaatsen weer lukt

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:26

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:51

Op mijn tablet zie ik helaas nog geen foto.

Mijn Devons zijn ook wel wat smoezelig.. Tijger heeft wit, maar dat is niet echt wit. Maar dat is dus normaal!

Ze krijgen bij mij Orijen vis, dat is goed spul.. Maar Tijger vindt het dus niet eetbaar. Gemengd met iets lekkers eet hij het gelukkig wel.
Ook hebben we Purizon geprobeerd, dat eet ie ook niet.
Ik wil eigenlijk niet overstappen op voer met 4% vlees.. En ingrediënten als dierlijke bijproducten, vismeel, gevogelte meel..
Ze krijgen ook nog Cosma blik, dat is echt heel goed en dat vinden ze allebei heerlijk.

Moeilijk van je Poes Gaia, ik weet niet wat ik zou doen.. Groeit het snel?

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 21:57

Tessyke leuke kat heb je. Ik heb hier 1 koning en dat is Texas :D al laat hij zich soms wel van zijn kroon stoten door Knox!

Ik ga eens kijken naar die site die jij gaf Gaia, bestelde voorheen altijd voer bij zooplus. Ik hoop eigenlijk dat ze het steaks gewoon goed blijven doen op cat lovers gold.

Joolien, thanks... Daar heb ik ook veel positieve reacties over gelezen.

Natvoer almo nature is hier favoriet. Alleen Texas vind de kitten kip super lekker maar hij eet toch echt liever de blikjes van Gourmet :+

Zo ben net thuis, Wax ligt naast me op bed, Texas en Knox allebei apart. Nu lekker 2 dagen vrij, heerlijk. Ben inmiddels wel gewend aan mijn dagelijkse huis ontsmetting, gaat elke dag steeds sneller.... Als het straks niet meer nodig is moet ik weer wennen :D

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 08:20

Snap er niks van. Geef het op. Wie hem wil zien op fb heb ik een album :)....

Loes Habets

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 08:43

Loes, hij geeft nog steeds aan dat hij te groot is. Op photobucket bij instellingen (even via de pc) aangeven dat je max 800x600 wil uploaden, altijd.

Ik zie Vega wel als ik er op klik :+: Verliefd op zijn super lieve koppie.

Alleen snap ik niet waarom hij via de app bij mij dat niet doet afentoe :+

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 09:16

Ik zie hem ook hoor, wat een dotje :D
Ook leuk dat je foto's hebt van zo klein :D

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 09:30

Ahhhh, ik zie hem nu ook op de pc!! Wat een schatje zeg.

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 10:38

Splash_ schreef:
Loes, hij geeft nog steeds aan dat hij te groot is. Op photobucket bij instellingen (even via de pc) aangeven dat je max 800x600 wil uploaden, altijd.

Ik zie Vega wel als ik er op klik :+: Verliefd op zijn super lieve koppie.

Alleen snap ik niet waarom hij via de app bij mij dat niet doet afentoe :+

Thx ga ik doen...

Lief is ie he!

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 11:07

Hij stond al op 800x600 en blijft aangeven dat het te groot is, vervolgens nog kleiner gezet. Nog steeds te groot.

Dus maar even via de pc......en ook daar geeft hij aan dat het te groot is......:(......of ik ben stom of mijn photobucket werkt niet meer....maar goed.....heb normaal altijd via forums met photobucket via pv gewerkt, ging ook altijd goed. Maar wilde het nu via de telefoon doen, stuk makkelijker dacht ik haha!

Kreeg net een appje van de fokker, gisteren was Vega 'maar' 11 gram aangekomen. In tegenstelling tot de andere dagen steeds 20-25 gram. Dus ze was vanmorgen nieuwsgierig dus weer even gewogen, hoppa weer 11 gram erbij, hij weegt nu 184 gram, hij ontwikkeld zich ook erg snel. We mogen de 28ste gaan kijken, maar als hij door gaat met zo snel groeien en ontwikkelen mag hij eerder naar beneden (katten kraamkamer is boven) dan mogen we hem misschien al eerder zien :)

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 11:15

Ik heb momenteel ook hetzelfde met photobucket dat ie aangeeft dat ze te groot zijn snap er niks van :\

Vega groeit lekker! Wel fijn hoor dat je zo snel mag komen kijken. Hij heeft echt een lief koppie :+:

Zo mijn huis is weer ontsmet. Wil nu eigenlijk even mijn paard gaan doen maar heb 2 monsters op schoot liggen die vinden dat ze écht even liefde nodig hebben haha

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 11:20

Ja snap ik dat die willen kroelen :).

Ik ga vanmiddag beginnen met de boven verdieping op orde te brengen, klein beginnetje katten kamers

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 11:22

Oh krijgen ze een eigen kamer?

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 11:54

Twee, voor als we er niet zijn of geen toezicht hebben. Waarschijnlijk gewoon op den duur door het hele huis, maar zolang ze klein zijn en de honden nog niet kennen ga ik ze niet alleen laten met zijn allen :)

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 20:01

Loeslucky, fijn dat Vega goed groeit, en ik zie de foto, wat een droppie! Fijn dat je misschien eerder mag komen kijken! Onze katten slapen 's nachts ook in hun eigen kamer. Alleen Gaia heeft het hele huis. Dan heeft ze tenminste even rust van de drukte van de rexen. Dan Rex en Yaro samen en Sjors apart met lekker veel eten :P Als Gaia er niet meer is, gaan we kijken hoe het gaat en of alles samen los kan. Maar ik heb niet het idee dat ze het erg vinden, ze hebben lekkere mandjes, speeltjes en dozen.
Tilmar, het groeit in onze ogen snel, maar dat valt wel mee. Nu is het ong een ruime centimeter, in 1,5 jaar.
Splash lekker genieten van 2 vrije dagen met je knullen :) Ontsmetten gaat steeds sneller, da's wel lekker. Is toch een hoop werk steeds!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 20:26

Kunnen jullie tot morgenochtend even heel hard duimen ? :D

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 20:29

het is idd de bedoeling dat ze 's nachts in de kamer slapen. Maar Vega is het bed geboren (mamma poes had dit vorig jaar ook gedaan. Weigert de kraamkist te gebruiken, dus mams en kittens lagen in een mandje in bed) en mams sleept hem al uit het mandje het bed in. Dus meneer is daar straks al aan gewend hahaha

Splash....doe ik!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 20:33

Danku, niks ernstigs hoor alleen maar positief hopelijk :D

Toch is het ook wel handig zo'n kattenkamer, maar hier geen mogelijkheid toe en zou ik ook niet willen.

Las gister op het Amerikaanse sphynx forum dat er een sphynx was vermoord door haar eigen 2 honden. Nachtmerrie ;(

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 20:34

ik duim graag mee, wanneer verklap je het?

Hé bah, vind het maar in huis :n

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 20:41

Splash_ schreef:
Danku, niks ernstigs hoor alleen maar positief hopelijk :D

Toch is het ook wel handig zo'n kattenkamer, maar hier geen mogelijkheid toe en zou ik ook niet willen.

Las gister op het Amerikaanse sphynx forum dat er een sphynx was vermoord door haar eigen 2 honden. Nachtmerrie ;(

Weet je, Vince en Valya zullen niet opzettelijk iets doen tegen Vega, maar in een ruw spel, en dat hebben bullen nogal, weet je maar nooit wat er kan gebeuren. Of ze hebben allemaal de gekke vijf en vermeubelen mijn huis haha! Er komt wel een luikje in de deur, maar ook dat moet hij leren om t vinden in snelheid enz. Maar uiteindelijk zal dat allemaal wel loslopen en kan het misschien wel gewoon.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 21:19

Auuu..... Knox bijt me toch hard in mijn kuit. Stomme scherpe kitten tandjes!!!!

Ze hebben weer hun idiote uurtje :D

Loopt uiteindelijk eindelijk wel los allemaal Loes. En kattenluik kunnen ze heeeel snel doorheen haha...

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 21:24

auwie...wij zijn bijna van de puppie tandjes af gelukkig

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 23:03

haha kittentandjes en nageltjes, die zijn gemeen :D

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 09:15

Ja, dat heb ik eergisteren nog mogen ondervinden _O- Op bezoek geweest bij nicht van m'n moeder die een kitten had die een stoeimaatje in me zocht (en vond :P) en behalve mijn handen ook mijn armen (velletjes, autsj!) en zij (lief bedoeld, ze wilde mijn vetjes leegprikken :')).

Wij hadden een kattenkamer toen ik nog in Assen woonde :j Ben pas geleden weer naar mijn ouders verhuisd waar mijn dames weer lekker naar buiten toe mogen. In Assen was die kattenkamer een echte opluchting. Ze hadden daar lekker hun eigen plekje met alles (voer, water, kattenbakken, grootste deel van de krabpalen, allemaal mandjes)

En wat een nachtmerrie zeg van die doodgebeten kat :n