Charmante Neko zegt hoi.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IsaCalixa schreef:laura1987 schreef:Winnie03 wat een verschrikkelijk rot gezicht.
Ik hoop dat ze snel opknapt!
Isacalixa wat een arme coon!
Niet gemeen bedoeld, maar begrijp ik nou goed dat je hem zelf gewassen hebt met een sopje ( zo te zien) en pas dagen later naar de dierenarts bent geweest?
Ja zelf gewassenwel eerst advies gevraagd van een kennis die ook DA is, zij zei dat het prima kon! We hebben in het water enkel speciale kattenshampoo en soda gedaan. Hij zag erna ook een stuk beter uit
We zijn een paar dagen erna pas naar de DA geweest inderdaad, eigenaar van de kat (officieel is die niet van mij) wilde het nog even aankijken, en er zat een weekend tussen etc.
Diablo schreef:Wat vreselijk zeg, arm dier. Daarom komen ze hier ook niet buiten, ik ben veel te bang dat ze wat overkomt.
Gizmo wordt maar liever en liever. Eerst wilde hij niet zo graag aangehaald worden. Alleen op zijn voorwaarden. Maar hij is opeens helemaal om geslagen. Hij praat de hele dag met ons, wil altijd bij ons zijn en wil het liefst de hele dag in je armen liggen.
[ [url=m/HlejPJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anne_mieke88 schreef:Zo grappig om te zien dat iedereen anders is. Ik was ook allergisch vroeger. Maar moest maar pillen sliken van mn moeder katten gingen echt niet weg. Ben er nu overheen gegroeid