Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amaris schreef:Ik heb misschien wel een idee... ik zou die witte legkip erbij krijgen. Als ik deze nu eens een tijdje op stal in een box hou... en ik zet Binkie daarbij. Dan kan ik ze met zn tweeen terug plaatsen.
zou dat kunnen werken?
Antheman schreef:Resie, mijn New Hampshirekip, is aan de legZe heeft me een Paasei gegven
De bovenkant wit, het midden bruin en de onderkant ook weer wit. Opstartprobleempje denk ik
Speedster schreef:Ik weet nu zeker dat ik de sensor van het deurtje wat moet bijstellen, vanavond zaten Pientje en Grijs heel sipjes op hun veranda voor een gesloten deur te koekeloeren. En Grijs nog protesteren ook toen ik het deurtje ff open deed en haar tegen haar derriѐre duwde zodat ze naar binnen zou gaan
.
, maar daar wordt aan gewerkt)
. Lijkt me toch wel heel leuk, om de propjes zo te zien opgroeien, en al helemaal als ze van eigen broedsel zijn!
. Gelukkig leggen ze hun eieren pas in de late ochtend en vroege middag, want dat moet toch wel wat luidruchtiger verkondigd worden
.
. Dat is het nadeel met kipjes tam maken, dan worden ze ook steeds brutaler, haha! 

tuttifrutti schreef:Zou het haantje erbij kunnen? Het is een ander ras en ze kennen elkaar nog niet.
.