Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Natasja22 schreef:Gebruiken jullie die jassen ook wachten tijdens wedstrijden of zijn warme kleedjes voldoende? Dit is mijn eerste winterseizoen dus heb geen flauw idee of ze dat nodig heeft?
KarinW86 schreef:Guusje draagt een 31
Denk dat boven de 31 wel te lang wordt op de rug met alle maten gekeken
Je wilde de Perus toch? Ik zag net online andere borst maten
[ Afbeelding ]
Natasja22 schreef:Gebruiken jullie die jassen ook wachten tijdens wedstrijden of zijn warme kleedjes voldoende? Dit is mijn eerste winterseizoen dus heb geen flauw idee of ze dat nodig heeft?
JesdaJinn schreef:Ik ben opzoek naar een pomppa perus jasje voor Simba.
We gaan straks de winter weer in en hij heeft best veel haar maar gaat ook regelmatig naar de trimmer dus dan issie weer kort.
Alleen hoe zitten die jasje bij de honden met een krulstaart? Ik ken niemand die ze gebruikt met een krulstaart. Jullie ervaring of bekenden?
Sorry, dat ik niks heb gereageerd maar drukke weken gehad maar kan weer mee doen
Of jullie moeten nog tips hebben wat ik beter kan doen.
Jinn heeft dit jasje ook en die bevalt super goed maar heeft geen krulstaart maar wel minder haar en hij heeft het niet koud
KarinW86 schreef:Hoe zat het ook alweer met inschrijven en nadeel krijgen hihi.
Heb Guusje opgegeven bij voorinschrijving, maar we kunnen die dag misschien toch niet.
Als ik nu gelijk uitschrijf in die 1e 4 weken krijg je dan al gelijk een nadeel?
Machie schreef:Waar heb je haar na laten kijken? Bij een dierenarts?
Beterschap voor haar!