Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
caro29 schreef:Wegen jullie de kleintjes elke keer? Ik heb nog nooit gewogen. Vaak zit er 1 kleinere in de nesten en wat grotere. Zolang ik zie dat alles levendig is met volle buikjes bemoei ik mij er verder niet mee. Zodra er haar opzit begin ik met optillen.
In mijn andere nest zit echt een kroelkip. Zodra het hok opengaat komt hij eraan en gaat hij er echt voor zitten om geaaid te worden. Dat wordt lastig om die weg te doen
idylle schreef:Ik moest de ram rond deze tijd laten helpen, maar toch te laat helaas. De ram is een maand of 5, de voedster weet ik niet, die heb ik gekocht bij de ram,maar die is daar niet geboren en die persoon wist niet hoe oud ze was. Ik heb ze nu gescheiden, want wil niet dat ze zo weer gedekt wordt mocht ze bevallen zijn. Echt kan mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik zo naïef ben geweest, maar goed, het is nu eenmaal zo en ik moet er het beste maar van maken.
Ik heb ze nu zo zitten [ [url=m/pcpeWu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LRm0Mf.jpg]Afbeelding[/url] ]
De baby's mogen iig blijven mocht ik geen huisje voor ze vinden.
NoeskaMoos schreef:Ik verwacht dat op dit stadium een pipetje genoeg is (met herhaling 4 weken later). Iemand tips welke?