Puppy erbij 2020

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kiwiwitje

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-20 19:51

Puur heeft ook een supplement voor schijndracht. Maar frambozenblad is ook goed! :)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 19:56

Ben wat dat betreft ook totaal niet thuis in supplementen, want Rex kreeg nooit supplementen en heb me er verder ook nooit veel over ingelezen. Maar het is wel iets waar ik graag meer over te weten wil komen, want is wel interessant :)

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 19:56

Afbeelding
Ohhhhh mensen <3 <3 <3

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 20:03

Kimvicious schreef:
[ [url=m/mDCXIr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ohhhhh mensen <3 <3 <3

Genieten <3
Kan hier ook echt genieten van die 2 fluffballs samen.

Afbeelding

Ik moet ook altijd zo lachen als Sansa gaat uitdagen. Die springt gewoon bovenop Arya met uitgestrekte klauwen :') En dan is ze de pineut, want Arya heeft d'r altijd snel te pakken. Dat gaat dan heen en weer haha. Ze gebruikt verder geen nagels met spelen bv. Ze is zich echt bewust ervan dat Arya die neus en ogen daar heeft zitten en dat ze daar voorzichtig mee moet doen.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 02-01-20 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 20:05

Wat een ontzettend lieve foto's! <3

De utero is inderdaad iets om over na te denken. Wel ontzettend krom van de natuur dat het lichaam sowieso denkt dat er een zwangerschap is. Als ik ongesteld ben geweest dan denkt het lichaam toch ook niet dat ik hoe dan ook wel zwanger moet zijn? :')

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 20:05

cursebreaker schreef:
Kimvicious schreef:
[ [url=m/mDCXIr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ohhhhh mensen <3 <3 <3

Genieten <3
Kan hier ook echt genieten van die 2 fluffballs samen.

[ [url=m/wothuA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zou het Skye bijna vergeven dat ze een groot zandmonster is nu en ik gisteren alles gestofzuigd had :P #stalhond

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 20:08

Oh echt te lief de hond/kat foto's. <3

Hier pest Senna meer de 2 katten dan zo lief samen liggen. :+

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 20:13

punjab schreef:
Oh echt te lief de hond/kat foto's. <3

Hier pest Senna meer de 2 katten dan zo lief samen liggen. :+

Hahaha dat is hier meer andersom. Ben er ook van overtuigd dat Arya gekker is op Skye dan andersom _O- is ook standaard de aanstichter van het spel "ren-je-rot" en "hap-sla-hap" ~~}>

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-20 20:13

Ohh heerlijke foto's dat tref ik hier maar zelden. katten en honden die naast elkaar liggen. Al ligt Pooh meestal op de bank in mn nek. En Dex naast bas terwijl de honden dan op schoot oid liggen :P

Er is veel te leren als je er voor open staat. En ik vind t leuk :D

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 20:20

Hier is Dexter ook gekker van Dundy dan andersom. Dundy vindt Dexter alleen leuk om af en toe even stoom op af te blazen bij het stoeien. Dexter wil wel graag met Dundy knuffelen op het vloerkleed maar dat kijkt Dundy hem heel vies aan en staat daarna op. Dundy moet alleen absoluut niet bij Dexter in de buurt komen als hij in de bench ligt. Dat is spelen met z'n leven :=

Fijn nieuws Denies! Heeft lang geduurd :(:)

Geniale foto's CB! <3 Zo lag Dexter hier ook vaak met zijn favo ratje maar die is ondertussen helaas overleden :(

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 21:01

Teven castreer ik sowieso als er niet (meer) mee gefokt gaat worden maar niet voor dat ze 2 jaar zijn
Bij reuen hangt het van het gedrag af en zal ik altijd eerst chemisch laten doen voordat we alles er af halen.

cursebreaker schreef:
Pfoe ja dat sproeien van de katten binnen lijkt me ook echt heel vervelend. Ik hoop niet dat Sansa dat gaat doen al voor ze geholpen wordt aangezien poezen dat idd ook kunnen doen.

Rex hebben we 11 jaar terug gecastreerd met 2 jarige leeftijd omdat hij heel vaak last had van een ontsteking aan z'n 'ding' en heel veel lekte ook en daar echt last van had. Bepaald gedrag is bij hem ook erin gebleven erna, zoals markeren enz. Als hij bij anderen in huis was, ging hij standaard markeren tegen de meubels - vreselijk :( Blij dat ik dat met een teef niet heb :')
Mijn teef markeert veel meer als mijn reu incl poot optillen maar niet in huis gelukkig :Y)

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 21:05

Zo leuk al die honden met de katten <3 Hier had ik laatst eindelijk een keer alles bij elkaar op de foto, de katten durven steeds meer bij Mulan in de buurt te komen :D

Afbeelding

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 21:14

Ik heb ontzettend lang getwijfeld of ik mijn teef zou castreren of niet. Je leest en hoort zo veel verschillende dingen. Ik had het meest bang dat haar karakter zou veranderen. De loopsheid op zich vond ik zo geen punt. Uiteindelijk werd ze geholpen op 25 maanden oud en vóór haar 3e loopsheid. En eigenlijk heb ik geen verandering gemerkt in karakter noch vacht.

13 jaar geleden had ik mijn reutje op leeftijd van 5 maanden ook laten castreren. Daar hadden ze geadviseerd dit te doen vooraleer hij echt volwassen zou zijn. Ik kan niet zeggen dat ik daar bij hem negatieve gevolgen van ondervonden heb maar ik betwijfel of ik dit nu nog op zo’n jonge leeftijd zou doen.

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 21:22

Heb geen foto's van de honden met de katten, wel een oud filmpje _O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 21:49

Afbeelding
Hier wensen ze elkaar ook een gelukkig nieuwjaar :')

Het vuurwerk gaat hier nog even door dus met Mera net weer vuurwerk training gehad en echt niet zo zacht (schrok zelf ook.. en daarna als een blije idioot hard praten dat het zoooo fantastisch is en ooooh blije brave hond.....). Ze vond het nu minder tof dus ergens ook wel blij dat ze nog wat naknallen. Beetje oefenen :P

Oh en die foto. De tactiek van Mera bij Bo is gewoon stilstaan en afwachten wat ie wilt :') Beste tactiek ooit. Zo doet ze het ook met spelen met een speeltje. Gewoon vasthouden en niets doen. Aanhouder wint, de rest geeft op en jij hebt t speeltje.

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 11:55

Iedereen gelukkig nieuwjaar!
Met als eerste goede voornemen proberen het nu even goed bij te houden :P

Maar wij hebben ons net ingeschreven voor agility starters groepje. Ze beginnen eind januari, heel benieuwd!
Bij een andere hondenschool ook dus ben benieuwd of dat wat is

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 12:03

Wij castreren ook alles wat nutteloos is. Zo hebben we er twee zonder (interessant) papier en die zijn beide ná de eerste loopsheid gecastreerd. Als Dana een nestje (of twee) heeft gehad dan zal zij ook worden gecastreerd.

Zeker als een teef nooit een nest zal krijgen ben ik voorstander van castreren, iedere 'lege' loopsheid is een aanslag op het lichaam en een bron voor ziektes of ongemak.

Wij hebben die mislukte dikkop kruising van vrienden weer op vakantie. Als iemand dacht dat borders druk zijn breng ik die wel een dag. :+ Morgen gaan we naar het losloopgebied op de brunssummerheide, even flink rennen en spelen zodat die energie flink zakt. :=

Edit:

Die hond waar Denise het over had is ook wonder boven wonder terug gevonden. Wat moet dat beestje bang zijn geweest!

Afbeelding

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 12:18

Ik weet nog niet of ik Jip ga castreren. Als het niet hoeft, dan doe ik het liever niet.

Een mislukte dikkop kruising? Wat moet ik me daar bij voorstellen KimD ?

Nynkster Leuk agility! Als Jip volwassen is wil ik dat ook gaan proberen!

Jeetje, fijn dat die hond weer terecht is! Die zal wel behoorlijk bang geweest zijn denk ik.

Nou, ik ben blij als de vervolgcursus weer begint. Op het moment is er geen beginnen aan met Jip, hij is echt in een klier/puber modus. Soms ben ik blij dat hij even slaapt _O-
Buiten op wandeling luister hij wel vrij goed. Behalve als er mensen aankomen, dan heeft hij bananen in zijn oren. :Y)

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-20 12:28

Heb je eigenlijk een foto van hem KimD? :P
Staffies zijn energiek _O- Gelukkig zijn ze in hier huis redelijk rustig :D

Zal wel aan t weer liggen ofzo. Die van ons zijn momenteel ook met vlagen terror!

Als t goed is vanmiddag speuren *\%/*

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 12:54

Wauw wat fijn dat die hond veilig terug is!

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 12:57

Leuk kiwitje speuren vanmiddag.

Nynkster opgegeven voor een nieuwe cursus.

KimD weer een vakantiehond en gezellig morgen ze flink laten rennen.

Jip weer toe aan cursus. Haha op de foto lijkt het een (B)engeltje.

Hier zondag NieuwjaarsWandeling met de club en volgende week weer behendigheid. Hij had toch een mini stop ingelast. Heb er wel weer zin in.

Fijn dat de hond weer terug gevonden is.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 13:05

Voila! :P

Voor de mensen die haar nog niet kennen, ze is een border x stafford, het tweede nest hiervan is in het vorige topic besproken.

Afbeelding

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 13:11

Jemig wat zal die eigenaar opgelucht zijn!!

KimD Wat een leuke hond zeg!

Kiwi hopelijk is het bij jullie beter weer dan! veel plezier!

Cupcakes : jip is echt een schatje <3 Ik ben heel benieuwd hoe hij het op gaat pakken!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-20 13:13

Wauw ik ben verward _O- Ergens zie je echt stafford maar ook weer echt niet _O-

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 13:16

Ze heeft dus een super dikke kop en brede borst, maar alles erachter is iel en fragiel, ziet er echt niet uit. Maar ze is wel echt slim.

Ik zal eens kijken of ik een fatsoenlijke foto krijg gemaakt van de zijkant.