Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kimvicious schreef:[ [url=m/mDCXIr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ohhhhh mensen![]()
![]()

En dan is ze de pineut, want Arya heeft d'r altijd snel te pakken. Dat gaat dan heen en weer haha. Ze gebruikt verder geen nagels met spelen bv. Ze is zich echt bewust ervan dat Arya die neus en ogen daar heeft zitten en dat ze daar voorzichtig mee moet doen.
cursebreaker schreef:Kimvicious schreef:[ [url=m/mDCXIr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ohhhhh mensen![]()
![]()
Genieten![]()
Kan hier ook echt genieten van die 2 fluffballs samen.
[ [url=m/wothuA.jpg]Afbeelding[/url] ]
#stalhond 

Zo lag Dexter hier ook vaak met zijn favo ratje maar die is ondertussen helaas overleden
cursebreaker schreef:Mijn teef markeert veel meer als mijn reu incl poot optillen maar niet in huis gelukkigPfoe ja dat sproeien van de katten binnen lijkt me ook echt heel vervelend. Ik hoop niet dat Sansa dat gaat doen al voor ze geholpen wordt aangezien poezen dat idd ook kunnen doen.
Rex hebben we 11 jaar terug gecastreerd met 2 jarige leeftijd omdat hij heel vaak last had van een ontsteking aan z'n 'ding' en heel veel lekte ook en daar echt last van had. Bepaald gedrag is bij hem ook erin gebleven erna, zoals markeren enz. Als hij bij anderen in huis was, ging hij standaard markeren tegen de meubels - vreselijkBlij dat ik dat met een teef niet heb

Beste tactiek ooit. Zo doet ze het ook met spelen met een speeltje. Gewoon vasthouden en niets doen. Aanhouder wint, de rest geeft op en jij hebt t speeltje.
Morgen gaan we naar het losloopgebied op de brunssummerheide, even flink rennen en spelen zodat die energie flink zakt. 
Gelukkig zijn ze in hier huis redelijk rustig
Ik ben heel benieuwd hoe hij het op gaat pakken!
Ergens zie je echt stafford maar ook weer echt niet