Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nynkster schreef:JesdaJinn: Ik denk dat kim bedoelt dat je hele tijd speeltje gooit met de de andere hand dan waar je de aanwijzingen op dat moment mee geeft
JesdaJinn schreef:Nynkster schreef:JesdaJinn: Ik denk dat kim bedoelt dat je hele tijd speeltje gooit met de de andere hand dan waar je de aanwijzingen op dat moment mee geeft
Zou dat echt wat uitmaken?
Ik moet echt nog super veel leren en met Jinn is het toen heel anders gegaan en deze manier is super fijn maar voor mij echt helemaal nieuw dus soms denk ik dat ik echt dom overkom..
EmptyWords schreef:Hier vanavond weer heerlijk getraind. Bo heeft ontdekt dat je van de kattenloop af kan springen om dan de tunnel in te gaan die er onderdoor gaat. Niet helemaal de bedoeling
Uiteindelijk maakte ze hem weer goed af. Ook lekker geoefend met vooruit sturen en zelfstandig werken.
[ [url=m/G6n8Cq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Levita schreef:EmptyWords schreef:Hier vanavond weer heerlijk getraind. Bo heeft ontdekt dat je van de kattenloop af kan springen om dan de tunnel in te gaan die er onderdoor gaat. Niet helemaal de bedoeling
Uiteindelijk maakte ze hem weer goed af. Ook lekker geoefend met vooruit sturen en zelfstandig werken.
[ [url=m/G6n8Cq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh oeps ha ha.
Gisteren getraind in Beek bij de Liemers zie ik aan de foto? Staat mijn paard
Nu weten we weer wat we gemist hebben de afgelopen jaren. Natuurlijk wel wat workshops/ seminar gevolgd bij bekende maar omdat je elkaar kent ben je al sneller blind voor de gebruikelijke fouten. Zo'n frisse blik op handler en hond is dan echt zo verschrikkelijk fijn! Veel (zeer bruikbaar) huiswerk meegekregen wat ik zeker ga toepassen, kon me helemaal vinden in wat ze zei en haar gedachtegang erachter.
Maargoed, dat wilde ik graag in een hond dus dan moet ik er nu ook maar mee dealen!
Na twee keer lopen was de kapot, de hoge temperatuur in combinatie met haar wintervacht gaf teveel hitte. Ik heb haar na de tweede run gekoeld, uitgestapt en weggelegd. Ze had goed gewerkt en ga haar niet pushen voor mijn eigen gewin.
Marusa zei "He has a hamster in his head you need to activate."
Die hebben we er dus ingehouden. Harvey is vooral van het gaan, gaan, gaan zonder na te denken. "Activate the hamster!" wilde dus zeggen dat het wieltje moest gaan draaien en hij moest gaan denken. Ook Harvey deed het heel knap, áls Harvey oplet en luistert loopt hij zo ontzettend fijn! Dan is het echt een heerlijk dier om mee te lopen en nu met de kilo's minder ook een stuk makkelijker.

het vierde rondje was vooral mijn schuld. We hadden allebei ons hoofd vol zitten en waren moe, dus ik was enorm slordig en liep steeds van haar lijn af enzo, sorry Lux