Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nynkster schreef:JesdaJinn: Ik denk dat kim bedoelt dat je hele tijd speeltje gooit met de de andere hand dan waar je de aanwijzingen op dat moment mee geeft
JesdaJinn schreef:Nynkster schreef:JesdaJinn: Ik denk dat kim bedoelt dat je hele tijd speeltje gooit met de de andere hand dan waar je de aanwijzingen op dat moment mee geeft
Zou dat echt wat uitmaken?
Ik moet echt nog super veel leren en met Jinn is het toen heel anders gegaan en deze manier is super fijn maar voor mij echt helemaal nieuw dus soms denk ik dat ik echt dom overkom..
EmptyWords schreef:Hier vanavond weer heerlijk getraind. Bo heeft ontdekt dat je van de kattenloop af kan springen om dan de tunnel in te gaan die er onderdoor gaat. Niet helemaal de bedoeling
Uiteindelijk maakte ze hem weer goed af. Ook lekker geoefend met vooruit sturen en zelfstandig werken.
[ [url=m/G6n8Cq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Levita schreef:EmptyWords schreef:Hier vanavond weer heerlijk getraind. Bo heeft ontdekt dat je van de kattenloop af kan springen om dan de tunnel in te gaan die er onderdoor gaat. Niet helemaal de bedoeling
Uiteindelijk maakte ze hem weer goed af. Ook lekker geoefend met vooruit sturen en zelfstandig werken.
[ [url=m/G6n8Cq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh oeps ha ha.
Gisteren getraind in Beek bij de Liemers zie ik aan de foto? Staat mijn paard