Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gribaldi schreef:Kim, ik hoorde dat daar veel aardappel in zit, en dat een pup/hond niet nodig heeft. Geen idee hoe jullie daar naar kijken?
gribaldi schreef:Succes DF!
Welke graanvrije brok raden jullie aan? (geen graan maar wel graag een hoog vlees gehalte, ik zie door de bomen het bos niet meer)
(brok is voor in de ochtenden en ik wil barf of kvv voeren in de avond)
gribaldi schreef:Ik heb op die voedingswijzer gekeken en daar was ze niet zo enthousiast over WoW vanwege die aardappel.
Laat ik dan zeggen ipv hoorde, ik las![]()
Koolhydraat bron vind ik ook geen probleem hoor. Mijn vorige teef deed het prima op FF, maar nu staan de pups op een merk dat niet in Nederland verkrijgbaar is.
Dus zoek ik een alternatief zonder graan met hoge voedingswaarden.
Puur uit nieuwsgierigheid. Zie wel dat WoW graanvrij is verder dus dat is prima hoor
xDenies schreef:Je moet toch voeren waar JOUW hond het goed op doet.
gribaldi schreef:Denise, ik zou daar wel meer over willen weten. Want de meeste adviseren in de ochtend brok en in de avond vlees.
Nu wil ik wel compleet overgaan op vlees, maar als we op vakantie gaan oid is vlees niet echt gemakkelijk mee te nemen vandaar dat ik een graanvrije brok zoek.
En ja ik snap dat ik moet voeren waar mijn hond het goed op doet, maar ik ben benieuwd naar ervaringen/meningen![]()
Haha Kim ik dacht al dat het aan mij lag, heb gisteren veel gelezen en op de site en dacht soms huh dit is tegenstrijdig
gribaldi schreef:Fokker raadde graanvrij aan dus vandaar, dat krijgen ze nu ook. Ik wilde voor Farmfood clasic gaan maar ging twijfelen en eerst volgende optie zou dan WoW zijn. (mits dat hier goed verkrijgbaar is)
Fijn dat het nu aardig onder controle lijkt te zijn met de vlooien!